• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • smulis85
    Cfmilla skrev 2015-12-04 07:19:15 följande:

Tog ett test idag bim -2 tok negativt... Så nu väntar jag bara på tant röd... Har mensvärk så den lär ju komma snart

Tog också ett nu bim-2 så nu ger jag upp o hoppas på att mensen kommer snart så man kan börja om från början.
  • sofie.sv89

ÄL+8 idag och BIM 8/12. Nu börjar jag bli riktigt otålig på att vänta tills det går att testa sig... Har lite känningar i nedre delen av magen så som jag känner i samband vid ägglossningen, i övrigt  känner jag ingenting!

• sebbejonte

Fy vad det är tråkigt att vänta. Bim 11/12, en evighet ju. Så ont i brösten. Igår kväll när vi lagt oss la min sambo armen om mig o la den precis på ena bröstet och jag skrek till så ont gjorde det :O han blev jätterädd haha.

• Cfmilla
    smulis85 skrev 2015-12-04 07:59:52 följande:

Tog också ett nu bim-2 så nu ger jag upp o hoppas på att mensen kommer snart så man kan börja om från början.

Japp samma här! har ju mensvärk så den borde ju komma, säkert tidigt med... Bara att börja om!
  • Acire94

Alltså är det vanligt att må illa INNAN bim? För jag har mått illa i flera dagar främst på morgonen innan frukost. Sen har jag feberkänsla, molvärk och trötthet.

Känns som det är för tidigt? Så här tidigt kände jag inte med sonen :P Jag har bim den 7e :)

• Gamlamamman
    Cfmilla skrev 2015-12-04 08:32:32 följande:

Japp samma här! har ju mensvärk så den borde ju komma, säkert tidigt med... Bara att börja om!

Samma här med... Testade också på -2 och neg. Har haft bruna flytningar i över en vecka nu och ingen riktig mens än. Känns jobbigt och jag funderar på att börja köra m ältester.

Tänker att jag iaf kan ligga kvar på listan ett tag. :/
  • Selwas

Här är en ... för några dar sen skrev jag att jag tror mensen är påväg men inte nu längre och jag ska ha mens idag egentligen men min mens har blivit konstig dom senaste månaderna så kanske kanske kommer den 9 December. Känner mig helt konstig i magen har ingen matlust alls och jätteesvårt att sova.

• Beebii

Ja jag har ju mått illa varje dag i en vecka drygt (bim -1 idag och nu kom mensen för dom som inte hänger med) yr, molvärk, hugg, trött etc alla möjliga "symptom" tror jag helt enkelt kände efter för mycket. ...

• Acire94
    Beebii skrev 2015-12-04 09:56:14 följande:

Ja jag har ju mått illa varje dag i en vecka drygt (bim -1 idag och nu kom mensen för dom som inte hänger med) yr, molvärk, hugg, trött etc alla möjliga "symptom" tror jag helt enkelt kände efter för mycket. ...

Usch vad jobbigt :( Man kan ju stå ut med det om det kommer en bebis med det men inte utan..Rynkar på näsan
Svar på tråden BIM-DECEMBER