BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!![Plus Plus](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-plus.gif)
Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
![Baby Baby](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-baby.gif)
Kanske ägget som fäste? När har du BIM`?
Haha vilken rolig jämförelse! :D
Ja ;) Tycker alltid killar är rädda för att tjejen ska bli med barn, men vi har faktiskt vara 3 dagar i månaden på oss, de är fertila 24/7 ;)
Var över hos en vän och fikade idag. Kändes lite vemodigt eftersom hon och jag skulle vatt nästan exakt lika långt gångna om jag inte fått missfall:'(. Var även en annan tjej där med en alldeles nykläckt liten bebis. Känner mig inte avundsjuk eller missunnsam, men vemodig.
Är på dag 30 här, och ingen mens än. Men har känningar så tror att den är på gång.
Tog ett test i tisdags (kunde inte hålla mig, såklart), och det var ju såklart minus på det.
Så jag får fortsätta att vänta helt enkelt :/
Har BIM på tisdag och tog dom här testen nu på kvällen. Två är testlagrets och en billiga-testers. Visst ser dom positiva ut? Men sen tog jag ett clearblue digital och fick "Ej gravid". Är det spökstreck då? På allihop? :/
Någon som har erfarenhet av nidblödning? :) är på ÄL +10 idag och fick ikväll som en (ursäkta infon :P) slemmig, rosa flytning när jag var på toa. Haft liiite svag molvärk lite då och då i några dagar, annars inga symtom alls. I onsdags högg det till rejält i magen ett par sekunder och igår morse ilade det till och från under förmiddagen.
Usch. Måste bara få kräka ur mig. Försök 5, ca 1 vecka kvar till bim. Har inget som helst hopp om att det blev något, för denna månad och förra så har min kropp vart jätteskum. Jag är torr, sen äl, senare bim än på flera år. Säkert stress som påverkar. Men jag längtar så otroligt mycket och ännu mer min sambo. Han är helt lyrisk varje dag och sååå hoppfull medan jag bara går och väntar på att göra honom besviken genom att säga att det inte blev något. Känns så jäklans orättvist. Vi är unga, det borde vara superlätt att bli gravid.. Det är ju det enda man har blivit varnad för sen man var liten. Nu är man 25 och vill bli gravid och inte lyckats efter 6månader!! 3 st i våran umgängeskrets har blivit gravida senaste tiden, utan problem, iprincip första försöket. Känns så tungt att se min sambos längtan och besvikelse månad ut och månad in.. jäklans skitdag!!!
Jag förstår dig helt o fullt. 26 år, 11e försöket o för närmsta vännerna har det tagit 1-3 försök. Numer har alla småttingar hemma... o vi bara längtar o längtar.... svårt att låta bli att bli bitter :/