• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • Mammabertil

Ni som är nerstämda över att det tar lång tid, livet kan vara orättvist men antagligen av en anledning. Tänk så här, allt sker av en anledning antagligen så väntar kroppen tills den rätta kommer:)

Mitt första barn börja när jag var nyfyllda 21 min första prinsessa kom när jag var 23 så det kan ta tid:)

2:an tog 4 försök

3:an tog 1 försök

Och nu är man inte på 8/9 försöket med 4:an

• Acire94

Någon som fått negativt på bim -2 men sen fått positivt? Kroppen bara skriker att jag är gravid men testerna visar -..

• babytjejen

Idag gick temp upp så gissar att ägget släppte någon gång igår :) har myst måndag,onsdag-fredag o blir ikväll o kanske imorgon..Då måste man ju ha täckt upp bra el hur? Sen kommer dom sagt den låååånga väntan på bim för att se om det tagit sig...vill såååå gärna se ett plus innan jul men samtidigt har jag fortfarande en stark känsla att vi inte kommer lyckas med ett syskon alls...

• Längtar88

Kraftigare värk i magen. Värre för varje dag. Hade jag inte vetat bättre hade jag gissat på mens nu. :(

• Cfmilla
    Morrizen skrev 2015-12-04 22:33:51 följande:

Har BIM på tisdag och tog dom här testen nu på kvällen. Två är testlagrets och en billiga-testers. Visst ser dom positiva ut? Men sen tog jag ett clearblue digital och fick "Ej gravid". Är det spökstreck då? På allihop? :/

Dom ser ju positiva ut allihop!!! Måste vara för tidigt för cb bara!
  • Calliope
    Acire94 skrev 2015-12-05 05:26:26 följande:

Någon som fått negativt på bim -2 men sen fått positivt? Kroppen bara skriker att jag är gravid men testerna visar -..

När jag var gravid med med sonen hade jag testat negativt innan BIM (tokblanka gravtest och trodde det var kört). Fick positivt på BIM+1. Jag hade inte ett enda gravsymtom de kom först i v.5-6.
  • Fian88
    Har BIM på tisdag och tog dom här testen nu på kvällen. Två är testlagrets och en billiga-testers. Visst ser dom positiva ut? Men sen tog jag ett clearblue digital och fick "Ej gravid". Är det spökstreck då? På allihop? :/
    Dom är positiva! Grattis:)
    Cb digital är inte så känslig så testa med det på morgonurin istället!
  • Fian88
    Dom är positiva! Grattis:)
    Cb digital är inte så känslig så testa med det på morgonurin istället!
  • Acire94
    Calliope skrev 2015-12-05 09:41:42 följande:

När jag var gravid med med sonen hade jag testat negativt innan BIM (tokblanka gravtest och trodde det var kört). Fick positivt på BIM+1. Jag hade inte ett enda gravsymtom de kom först i v.5-6.

Okej! Ger mig lite hopp!

Jag har massor symptom dock.. Illamående, huvudvärk, kissnödig ofta och idag har jag fått massor finnar som jag aldrig får annars :(. Men helt blankt på testerna..
  • Crazy catlady

Har tydliga symtom på äl.. men fortfarande ingen glad gubbe på äl-testet.. :/ hoppas jag inte har missat den bara .. Får äntligen träffa min karl idag så nu jäklar blire ligga av .. :)

Svar på tråden BIM-DECEMBER