• Ramiz

Positiva junibebisar 2016

Här stöttar vi varandra i vår graviditet :)

Ingen fråga/ ämne är för dum för att ställas.

Vänligen håll god ton mellan oss, för bakom varje nick finns det en människa med känslor precis som dig själv :) Tänk ordentligt innan du svarar, uppfattas det som stötande- avstå från att svara :)

Kärlek & Respekt! <3

• Svar på tråden Positiva junibebisar 2016
  • Gweny
    Mamma Lotta skrev 2015-11-13 23:28:33 följande:

Jag var på UL idag för att fastställa graviditetsvecka och den stämde på dagen så nu inväntar jag moderkaksprov den 1 december. Pyret var en livlig en och hjärtat slog så fint! V 10 (9+6)

Så skönt det såg bra ut! Känns som en evighet till mitt nästa!
  • TriciaN

Någon som har extrem migrän som vet vad man kan ta? Jag kan inte äta dem jag har på recept nu

• Akire-84
    TriciaN skrev 2015-11-16 10:22:47 följande:

Någon som har extrem migrän som vet vad man kan ta? Jag kan inte äta dem jag har på recept nu

Samma här, undrar också!
  • Wildlings

Skönt att läsa att det är fler som är trötta. Jag kommer inte ihåg den här tröttheten från mina förra graviditeter. Jag är så förlamande trött.

Nästa vecka har vi ultraljud. Jag är så nervös men också så spänd. Jag tror inte riktigt jag fattat att vi faktiskt kanske får ett barn till.

Min bror var här i går med sin lilla bebis bara någon månad gammal. Jisses jag har glömt hur små dom är haha. jag kan inte fatta att vi kanske har en sån till sommaren. Helt galet

• Tiana

Är arg på allt idag, och så har jag fått halsbränna på köpet. Eller så är det just det som gör mig arg hahaha.

• Tiana

Är arg på allt idag, och så har jag fått halsbränna på köpet. Eller så är det just det som gör mig arg hahaha.

• Akire-84
    Tiana skrev 2015-11-16 19:21:18 följande:

Du är inte ensam :) om varken det ena eller det andra. Mitt humör är en berg och dal bana, börjar vänja mig vid att vara arg..
  • Hey.orange
    TriciaN skrev 2015-11-16 10:22:47 följande:

Magnesium! Jag tar 250mg innan jag går och lägger mig:)
  • Hey.orange
    Hey.orange skrev 2015-11-16 21:37:47 följande:
    Magnesium! Jag tar 250mg innan jag går och lägger mig:)
    Alltså i förebyggande syfte... :) varje kväll!
  • Wildlings
    Hey.orange skrev 2015-11-16 21:38:48 följande:
    Alltså i förebyggande syfte... :) varje kväll!
    jag tar också magnesium på kvällarna. Jag tar i spray form. Gör att jag slipper sendrag vilket jag annars har mycket när jag är gravid.
Svar på tråden Positiva junibebisar 2016