• Ramiz

Positiva junibebisar 2016

Här stöttar vi varandra i vår graviditet :)

Ingen fråga/ ämne är för dum för att ställas.

Vänligen håll god ton mellan oss, för bakom varje nick finns det en människa med känslor precis som dig själv :) Tänk ordentligt innan du svarar, uppfattas det som stötande- avstå från att svara :)

Kärlek & Respekt! <3

• Svar på tråden Positiva junibebisar 2016
  • SabaGbg
    Kawinna skrev 2015-11-11 15:50:09 följande:

Åh, vill också se att det faktiskt är något där inne! Hoppas verkligen att jag får ett tidigt ul :)

Ni som tittat har ni bokat privat eller inom landstinget? Har alla gjort vul?

Tiana skrev 2015-11-11 16:11:46 följande:

Jag fick det eftersom jag har svårt att bli gravid och det här är första gången på nästan 4 år som vi lyckats. De vill hålla koll på mig. 

Jag är i samma situation som tiana, de vill hålla koll här också. Nu när de har sett att hjärtat slår och allt ser bra ut, blir det dock inget mer vul om jag inte börjar blöda eller så.
  • Kawinna

Okej, då förstår jag :) jag hoppas att jag får det för att datera hur långt gången jag är. ..

• Loujo

Åå vad spännande och underbart för er som gjort ultraljud och sett att allt är som det ska :) Längtar så till vårt första ul den 23/11, hoppas så innerligt att allt ser bra ut.

Nån mer som har sjukt svullen mage? Morgon/fm är helt okej men på kvällarna ser det ut som jag svalt en ballong, haha.

• Maräng87

Min mage är också väldigt svullen på em men framförallt på kvällen, börjar minska något så antar att kroppen börjar anpassa sig.

Var hos bm idag och fick tid för rul 12/1! Hon ville egentligen veckan innan men då är vi bortresta. Nu kommer vi hem den 11 och har rul dagen efter :) Spännande!

• Carrey
    Tiana skrev 2015-11-11 10:35:10 följande:

Nu kan jag till slut tro på det här. Allt var ok och jag har idag sett en klump med tickande hjärta! Läkaren tyckte jag var på 8+0

Grattis!! Va skönt! Då var det ju ingen fara med blödningen.
  • Ramiz

Hahaha min mage e jämt svullen.. Lite till å jag ser inte mina fötter

• Tiana
    Carrey skrev 2015-11-11 19:16:32 följande:

Grattis!! Va skönt! Då var det ju ingen fara med blödningen.

Nej, jag pustade ut rejält vid det beskedet :) Nu ska jag försöka slappna av och lita på att kroppen vet vad den gör.
  • UK Jennie
    Loujo skrev 2015-11-11 18:32:18 följande:

Åå vad spännande och underbart för er som gjort ultraljud och sett att allt är som det ska :) Längtar så till vårt första ul den 23/11, hoppas så innerligt att allt ser bra ut.

Nån mer som har sjukt svullen mage? Morgon/fm är helt okej men på kvällarna ser det ut som jag svalt en ballong, haha.

Jag har ocksa UL den 23e! Och har ocksa svullen mage. Ar gladare over en av dessa likheter an over den andra...
  • Gweny
    Kawinna skrev 2015-11-11 15:50:09 följande:

Åh, vill också se att det faktiskt är något där inne! Hoppas verkligen att jag får ett tidigt ul :)

Ni som tittat har ni bokat privat eller inom landstinget? Har alla gjort vul?

Vi har gjort IVF och då ingår vul, dock blivit fler ggr pga av blödningar.
  • Gweny
    Maräng87 skrev 2015-11-11 18:39:06 följande:

Min mage är också väldigt svullen på em men framförallt på kvällen, börjar minska något så antar att kroppen börjar anpassa sig.

Var hos bm idag och fick tid för rul 12/1! Hon ville egentligen veckan innan men då är vi bortresta. Nu kommer vi hem den 11 och har rul dagen efter :) Spännande!

Åh så kul att få tid för rul redan! Nåt att se fram emot.
Svar på tråden Positiva junibebisar 2016