• Ramiz

Positiva junibebisar 2016

Här stöttar vi varandra i vår graviditet :)

Ingen fråga/ ämne är för dum för att ställas.

Vänligen håll god ton mellan oss, för bakom varje nick finns det en människa med känslor precis som dig själv :) Tänk ordentligt innan du svarar, uppfattas det som stötande- avstå från att svara :)

Kärlek & Respekt! <3

• Svar på tråden Positiva junibebisar 2016
  • Dance dance dance

Är det vanligt att man inte har någon tid hos bm mellan inskrivningen och vecka 24? Det kändes som så oerhört lång tid tyckte jag. Jag kommer ju förvisso hinna göra både kub och rul under den tiden, så jag är ju inte lämnad helt åt mitt öde, men ändå. :)

• Maräng87
    Dance dance dance skrev 2015-11-10 19:06:01 följande:

Är det vanligt att man inte har någon tid hos bm mellan inskrivningen och vecka 24? Det kändes som så oerhört lång tid tyckte jag. Jag kommer ju förvisso hinna göra både kub och rul under den tiden, så jag är ju inte lämnad helt åt mitt öde, men ändå. :)

Ja, det är så det är. Tror dock man kan be att få komma in om man gärna vill :)
  • ostpaj
    Akire-84 skrev 2015-11-10 11:43:47 följande:

Hoppar in här jag med. Är gravid med barn nr 3 och beräknad 22 juni. Så spännande! Våra barn är 4 och 6 år. I em ska jag på vul, hoppas att få se ett tickande hjärta! Jag har problem med migrän, någon som vet vad man kan ta emot det som gravid?

Jag har också bf 22! :)

Fast jag tror den kommer 20e ;)
  • Gweny
    Dance dance dance skrev 2015-11-10 19:06:01 följande:

Är du omföderska? Brukar vara färre besök då med. Men skönt ni har kub & rul iallafall.
  • Gweny
    Akire-84 skrev 2015-11-10 20:34:31 följande:

Såg ett tickande hjärta idag, vilken lycka!

Åh så härligt det är!

Jag har varit på några ul redan och ska på nytt om 3 veckor igen.
  • Nillaa
    Akire-84 skrev 2015-11-10 11:43:47 följande:

Hoppar in här jag med. Är gravid med barn nr 3 och beräknad 22 juni. Så spännande! Våra barn är 4 och 6 år. I em ska jag på vul, hoppas att få se ett tickande hjärta! Jag har problem med migrän, någon som vet vad man kan ta emot det som gravid?

Följer gärna eventuella svar/tips/rekommendationer gällande migrän. 
  • Akire-84
    Gweny skrev 2015-11-10 21:17:38 följande:
    Åh så härligt det är!

Jag har varit på några ul redan och ska på nytt om 3 veckor igen.
    Vad roligt! Ja nu känns det som att jag kan slappna av lite iaf :)
  • Tiana

Uppe och tuggar knäckebröd. Har möjlighet till sovmorgon idag men det fick jag glömma ;)

• Gweny
    Tiana skrev 2015-11-11 05:55:59 följande:

Uppe och tuggar knäckebröd. Har möjlighet till sovmorgon idag men det fick jag glömma ;)

Ingen tänkt sovmorgon här heller!

Jag är förskonad från illamående, men vrålhungrig nästan konstant. Äter hela tiden känns det som, blir jobbigt i längden. Lägger mig hungrig(fast nyss ätit)

Hur ska detta sluta!!
Svar på tråden Positiva junibebisar 2016