BIM januari 2016
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
"Nidblödningen" som jag hoppades att jag hade på ÄL+9 har övergått till bruna spottings och tempen har sjunkit ytterligare till under coverline så nu kommer mensen förmodligen imorgon. Jag hoppar över till Februari! :'(
Tog detta precis! Strecket kom inom tiden o jag är på cd 41.. Kan det stämma??? Iaf e jag chockad!
Tog ett gravtest nyss. Så negativt det bara kan bli :( ÄL+16 idag och BIM men fortfarande inga känningar på att mensen är på ingång. Men det är väl bara att vänta in mensen... Hade jag varit gravid så borde det ha visat sig nu :( usch så ledsen jag känner mig nu :(
Tog ett cb nu också! Va e detta?? Hahaha jag dör!! Måste haft ägglossning på cd32 när jag hade positiva ägglossningstester, men det trodde jag berodde på att mensen var på väg! Är på äl +9 nu då..
Såhär såg mitt ut -6 min med samma test. Visade svagt och sen ökade det. Men är ju vääääldigt svagt;)
Ngn med erfarenhet av predictor Early? Tog ett sånt idag 6 dagar innan bim, som man "ska/kan" göra med dom testen. Negativt..
Hoppas innerligt att det är fel :( har haft molvärk sedan äl, fått så mkt flytningar sedan några dagar tillbaka o de har jag aldrig. Samtidigt som de testet mäter redan vid 5 så tycker jag de borde blivit positivt om jag nu skulle vara gravid.. Får nog också hoppa över till februari tråden. :(
Fantastiskt - verkar bli en lång cykel igen. Ingen mens och cd 33 ... Har dock super pms, grinig och lätt irriterad som få. Hoppas den kommer snart!
Tog detta precis! Strecket kom inom tiden o jag är på cd 41.. Kan det stämma??? Iaf e jag chockad!
Tog ett cb nu också! Va e detta?? Hahaha jag dör!! Måste haft ägglossning på cd32 när jag hade positiva ägglossningstester, men det trodde jag berodde på att mensen var på väg! Är på äl +9 nu då..
Då är vi två. Är på cd 40 nu.. inget plus. Ingen mens. Jag orkar inte!
Jaha... Ljuuuuust rosa på pappret, sedan lite brunt nu inget. Kollar jag på en av mina appar så kan det om jag har helt sjukt massa tur, vara en nid. Annars är jag rätt nöjd med att mensen kommer igång. Dvs så blir min cykel inte sjuk lång denna månad.