• pärlsnäcka

BIM januari 2016

Hej allihopa!

Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
    Finns det några fler därute? Dela gärna med er!

• Svar på tråden BIM januari 2016
  • eid
    Vanligaste skrev 2016-01-23 01:42:17 följande:

www.ladda-upp.se/bilder/ybfjovwjgpnq/

Hej!

Hade bim idag eller närmst kommande dagarna. Tog ett test idag och tycker mig se svagt +. Finns bild i länken!

Jag tycker att jag kan se en svag linje, ser bra ut :) Håller tummarna för att det är rätt och isåfall stort grattis!!!
  • Fian88
    HCS skrev 2016-01-22 18:32:32 följande:

Måste fråga om ni ser? Har fått svagt på rfsu I ett par dagar. Visst är det nåt även på apotekets?

Jag ser inget tyvärr!
  • Fian88
    misslina skrev 2016-01-22 21:42:54 följande:

Alltså det här är helt otroligt!!!! Jag är i chock!!!
    Jag är gravid!!! Ihhhhhhh! Plussade i dag på bim-3 på em!
    Fattar ingenting! Oj vad nervös jag var i dag när jag tog testet!
    Har känt mig lite annorlunda de senaste dagarna men har inte velat tänka på det eller skriva nåt pga av en ev besvikelse.

Men har känt mig trött, ont i boobisarna, och mer stramande och pirrande över tjejmagen!

Helt galet!

Grattis!:)
  • misslina

Tack snälla ni för era gratulationer!
    Jag håller tummarna för att vi ses i bf-trådarna snart!

• strongisthenewme

ALDRIG mer gravidkollens stickor, aldrig!
    Har fått svagt svagt positivt på dom i 3 dagar (morgonurin), köpte hem CB Plus, testa tidigt, som jag tog precis, tvärnegativt!! BIM imorgon eller måndag.

Trodde verkligen det hade tagit sig denna gången, faaaan så besviken & ledsen jag är!
    Jag tror jag går under jorden ett tag.

• ikna
    strongisthenewme skrev 2016-01-23 09:29:09 följande:

ALDRIG mer gravidkollens stickor, aldrig!
    Har fått svagt svagt positivt på dom i 3 dagar (morgonurin), köpte hem CB Plus, testa tidigt, som jag tog precis, tvärnegativt!! BIM imorgon eller måndag.

Trodde verkligen det hade tagit sig denna gången, faaaan så besviken & ledsen jag är!
    Jag tror jag går under jorden ett tag.

Håller med, gravidkollen är sämst!

Dock tycker jag CB plus är dåliga också då de visat spökstreck för mig otaliga gånger.
  • ensamärstark
    ikna skrev 2016-01-23 09:50:26 följande:

Dock tycker jag CB plus är dåliga också då de visat spökstreck för mig otaliga gånger.

Har du någon bild o visa på dina spök med CB. Jag tog ett CB imorse men känns som säkert spök :/
  • ikna
    ensamärstark skrev 2016-01-23 09:53:43 följande:
    Har du någon bild o visa på dina spök med CB. Jag tog ett CB imorse men känns som säkert spök :/
    Tyvärr, senast jag använde mig av cb plus var i september på semestern, fick då spökstreck på 4(!!) st och tog inget kort då. Inte velat använda det sen dess.

Dock i våras när jag faktiskt var gravid så fick jag trots att det var bim -3, ett starkt streck på just cb plus. Så tror att just dom måste strecken vara lite starkare på än andra test.

Testa med ett digital med veckoindikator, då får du ju svart på vitt och slipper gå runt och fundera :)
  • strongisthenewme
    ikna skrev 2016-01-23 09:50:26 följande:

Finns det några test man kan våga lita på? :( känns nästan inte så längre..

Får hoppas februari blir en bättre månad!
Svar på tråden BIM januari 2016