BIM januari 2016
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
www.ladda-upp.se/bilder/ybfjovwjgpnq/
Hej!
Hade bim idag eller närmst kommande dagarna. Tog ett test idag och tycker mig se svagt +. Finns bild i länken!
www.ladda-upp.se/bilder/ybfjovwjgpnq/
Hej!
Hade bim idag eller närmst kommande dagarna. Tog ett test idag och tycker mig se svagt +. Finns bild i länken!
Måste fråga om ni ser? Har fått svagt på rfsu I ett par dagar. Visst är det nåt även på apotekets?
Alltså det här är helt otroligt!!!! Jag är i chock!!!
Jag är gravid!!! Ihhhhhhh! Plussade i dag på bim-3 på em!
Fattar ingenting! Oj vad nervös jag var i dag när jag tog testet!
Har känt mig lite annorlunda de senaste dagarna men har inte velat tänka på det eller skriva nåt pga av en ev besvikelse.
Men har känt mig trött, ont i boobisarna, och mer stramande och pirrande över tjejmagen!
Helt galet!
Tack snälla ni för era gratulationer!
Jag håller tummarna för att vi ses i bf-trådarna snart!
ALDRIG mer gravidkollens stickor, aldrig!
Har fått svagt svagt positivt på dom i 3 dagar (morgonurin), köpte hem CB Plus, testa tidigt, som jag tog precis, tvärnegativt!! BIM imorgon eller måndag.
Trodde verkligen det hade tagit sig denna gången, faaaan så besviken & ledsen jag är!
Jag tror jag går under jorden ett tag.
ALDRIG mer gravidkollens stickor, aldrig!
Har fått svagt svagt positivt på dom i 3 dagar (morgonurin), köpte hem CB Plus, testa tidigt, som jag tog precis, tvärnegativt!! BIM imorgon eller måndag.
Trodde verkligen det hade tagit sig denna gången, faaaan så besviken & ledsen jag är!
Jag tror jag går under jorden ett tag.
Håller med, gravidkollen är sämst!
Dock tycker jag CB plus är dåliga också då de visat spökstreck för mig otaliga gånger.