• glittersol

Bim i början av januari 2016! <3

Hej hopp!!

En tråd för oss med bim å början av januari!

Jag har ägglossning 25/26de december

och bim 8/9 januari !

Detta blir vårt 6de försök, jag kör äl tester för att ha lite koll.

Jag och gubben min har vart tillsammans i 14år och bakar nu bebis.

Måste säga att det börjar bli kämpigt mentalt och en stor eloge till er som kämpat längre! <3

Man börjar överväga att prova rosenrot, bisolvon och munkpeppar m.m men vet ändå i bakhuvudet att snittet att bli gravid är ca 7 månader, så man borde försöka chilla lite.

En tråd för att bolla och ventilera lite!! <3

• Svar på tråden Bim i början av januari 2016! <3
  • cesso

Anderssonsaara) har du testat negativt mellan? Isåfall skulle jag absolut tolka det som att du nu är gravid!

• cesso

Massa menskänningar... Känns som att den kommer inom ett par dgr, som den ska alltså... Trist men då får man ta nya tag. Hoppas ni andra får plus! Bim -3 idag och testade ju negativt igår.

• glittersol
    frestelsen skrev 2016-01-04 08:20:25 följande:

Äl+8 kanske fanns något svagt men kan lika gärna vara rester från MA:t. Så jag kräver ett tydligare streck för att tro påt. Åh va kul o testa igen:)

Åhh spännande spännande!! Gah nu till jag också testa mig!!
  • cesso

Anderssonsaara) jag missförstod. Trodde du haft mf nyss. Jag skulle tolka det positivt! Men fortsätt testa så du ser att strecken blir starkare. Då vet du!

• cesso

Glittersol- när har du bim? Har du testat ngt än denna mån?

• Anonym (En tanke)

Hej!

Hoppar in här, BIM den 6/1 och är idag på äl+10.

Någon här inne som känt att "ja nu blev jag gravid" och det stämt?

Ca 5 dagar efter äl satt jag och kollade på film, kände mig plötsligt annorlunda i kroppen och hör mig själv tänka "jaha, där blev jag gravid".

Blev jätteförvånad över min tanke då vi inte försöker och tänkte inte mer på det då.

Nu i förrgår har jag börjat må illa, känna av magkatarr från och till och i samma veva märkte jag att mina bröst läckt.

Ja så nu är jag super nyfiken på om tanken jag fick stämmer eller ej, tänker dock att chansen inte är så stor.

Spännande

• glittersol
    Anderssonsaara skrev 2016-01-04 12:04:24 följande:

BIM idag.. Är så glad, men så rädd att det kan vara missfall istället just för att det visas så svagt :'( Haft det struligt & mått så psykiskt dåligt dom senaste veckorna...

Jag ser något vännen men svårt att avgöra om det är spök då jag inte ser mycket färg i strecket.

Ta ett nytt imon!
  • frestelsen
    glittersol skrev 2016-01-04 12:14:49 följande:

Åhh spännande spännande!! Gah nu till jag också testa mig!!

Men vet ju inte om de är riktigt än;) jag vill ha på cb digital GRAVID då tror jag det. Nu är det spännande iaf:) fick stans ryck nyss o svulla i mig halva kylen;) men kan ju va pms med;p
  • Anderssonsaara

Tack tjejer ni ger mig hopp! Jag är påväg att köpa ett digital test just nu, som jag ska ta direkt när jag kommer hem. Vita flytningar också! & precis som mensvärk! Endast kissat en gång idag också så :)

• Anderssonsaara

Tack tjejer ni ger mig hopp! Jag är påväg att köpa ett digital test just nu, som jag ska ta direkt när jag kommer hem. Vita flytningar också! & precis som mensvärk! Endast kissat en gång idag också så :)

Svar på tråden Bim i början av januari 2016! <3