• glittersol

Bim i början av januari 2016! <3

Hej hopp!!

En tråd för oss med bim å början av januari!

Jag har ägglossning 25/26de december

och bim 8/9 januari !

Detta blir vårt 6de försök, jag kör äl tester för att ha lite koll.

Jag och gubben min har vart tillsammans i 14år och bakar nu bebis.

Måste säga att det börjar bli kämpigt mentalt och en stor eloge till er som kämpat längre! <3

Man börjar överväga att prova rosenrot, bisolvon och munkpeppar m.m men vet ändå i bakhuvudet att snittet att bli gravid är ca 7 månader, så man borde försöka chilla lite.

En tråd för att bolla och ventilera lite!! <3

• Svar på tråden Bim i början av januari 2016! <3
  • frestelsen
    cesso skrev 2016-01-05 18:41:13 följande:

Vet inte hur man gör via mobilen... Det är svagt men tydligt. Maken såg också!

Du går till välj fil. Sen väljer du på mobilen. Men man måste vänta till det dyker upp en text i rutan:innan man laddar upp:)

Vilken dag efter äl?
  • cesso

Jag vet inte var "välj fil" är..? Det står bara "skriv nytt inlägg.." Och "skicka" inget annat. Jag tror jag har bim om 2 dgr (osäker) men är på äl + 11, 12 ca! Och jag fick ju helt negativt i förrgår! Ska vänta ett par dgr och testa med cb också. Var inte alls beredd på det här! Känns precis som mensvärk! Kan ju bli tidigt mf också, man vet ju inte... Men just NU så ÄR jag gravid:) blev sjuk (förkyld för 3-4 dgr sen) har haft ömma bröst sen äl, massa mensvärk och dragningar i ligamenten och varit så trött- men det kan ju bero på förkyldningen. Läste någonstans att det är vanligt att bli sjuk om det tar sig... Vem vet?!

• frestelsen
    cesso skrev 2016-01-05 18:59:54 följande:

Frestelsen- visst fick du också plus?

Nä va nog bara spök. Hade inte stegrat. Men är ju bara på äl+9 så får ha lite is i magen;)
  • Harmonie
    glittersol skrev 2016-01-04 21:40:21 följande:
    Hej!

Vad kul att vi är på synkade med allt!

Ja det tär på en mer än man trodde men bara att köra på!

Kör du med ältest/temp?

Ska du börja smygtesta?

Härligt, håller tummarna för alla oss i tråden! <3 <3
    Ja, jag kör med ältest och tempar varje dag. Har haft NC i ca 6 mån nu så den känns tillförlitlig Glad
    Ska vänta med att testa till BIM den här gången. Du då? 
  • cesso

Tog ett nytt test nyss. Det var fortfarande ett plus! Synligt och tydligt. Så himla konstigt att man kan få helt negativt EN dag och så en-två dagar senare så tydligt plus!!!! Och jag var SÅ säker att mensen var på g! Så ni som tror det- det behöver inte vara så!!!! Jag är typ i chock än. Det tog sig på första försöket. Frestelsen- ge inte upp! Jag har aldrig hittills fått spökplus nånsin. Och då är det här mitt 4;e. Däremot svagt svagt svagt med dottern på äl+ 7 ca. Så ditt kan säkert stegra! Ta ett nytt varje, eller varannan dag. HCG fördubblas var 48 h. Ska ngn mer testa??

• behnizen
    cesso skrev 2016-01-06 06:39:24 följande:

Tog ett nytt test nyss. Det var fortfarande ett plus! Synligt och tydligt. Så himla konstigt att man kan få helt negativt EN dag och så en-två dagar senare så tydligt plus!!!! Och jag var SÅ säker att mensen var på g! Så ni som tror det- det behöver inte vara så!!!! Jag är typ i chock än. Det tog sig på första försöket. Frestelsen- ge inte upp! Jag har aldrig hittills fått spökplus nånsin. Och då är det här mitt 4;e. Däremot svagt svagt svagt med dottern på äl+ 7 ca. Så ditt kan säkert stegra! Ta ett nytt varje, eller varannan dag. HCG fördubblas var 48 h. Ska ngn mer testa??

Åh stort grattis till dig!!
  • frestelsen

Inget idag, bara samma skugga. Äl+10.. sen tänkte jag att poste skulle komma idag meeen de är ju röd dag blööö

• frestelsen
    cesso skrev 2016-01-06 06:39:24 följande:

När tog du ditt första? Äl+? Give mee hope; )
Svar på tråden Bim i början av januari 2016! <3