• glittersol

Bim i början av januari 2016! <3

Hej hopp!!

En tråd för oss med bim å början av januari!

Jag har ägglossning 25/26de december

och bim 8/9 januari !

Detta blir vårt 6de försök, jag kör äl tester för att ha lite koll.

Jag och gubben min har vart tillsammans i 14år och bakar nu bebis.

Måste säga att det börjar bli kämpigt mentalt och en stor eloge till er som kämpat längre! <3

Man börjar överväga att prova rosenrot, bisolvon och munkpeppar m.m men vet ändå i bakhuvudet att snittet att bli gravid är ca 7 månader, så man borde försöka chilla lite.

En tråd för att bolla och ventilera lite!! <3

• Svar på tråden Bim i början av januari 2016! <3
  • glittersol
    frestelsen skrev 2016-01-02 11:34:24 följande:

Vi är ju på.samma äl:) jag kaaanske testar med ett testa tidigt imorgon. Kan ju inte få mer än ett neg test;)

Haha eller hur!

Känner du något då?
  • frestelsen
    glittersol skrev 2016-01-02 11:41:13 följande:

Haha eller hur!

Känner du något då?

Nje varken pms eller så. Molvärk i livmodern o staaans halsbränna.. visst all mat o så, men har aldrig halsbränna förutom när jag är gavid.
  • glittersol
    frestelsen skrev 2016-01-02 13:10:42 följande:

Nje varken pms eller så. Molvärk i livmodern o staaans halsbränna.. visst all mat o så, men har aldrig halsbränna förutom när jag är gavid.

Låter ju som ett bra tecken då!
  • frestelsen
    glittersol skrev 2016-01-02 13:47:43 följande:

Låter ju som ett bra tecken då!

När vågar du testa då? Har du som jag en hel låda full med olika test som bara väntar på att bli använda;) har 2 cb plus 2 cb digital 20 testlagrets 2 rfsu och några 10hcg från babyornot. Haha galet men beatällde för att se när de vart neg från mitt ma. Så har en del kvar:) så kan nog slösa imorgon om jag vill;)
  • johannajw
    frestelsen skrev 2016-01-02 14:01:37 följande:

När vågar du testa då? Har du som jag en hel låda full med olika test som bara väntar på att bli använda;) har 2 cb plus 2 cb digital 20 testlagrets 2 rfsu och några 10hcg från babyornot. Haha galet men beatällde för att se när de vart neg från mitt ma. Så har en del kvar:) så kan nog slösa imorgon om jag vill;)

Håller tummarna för dig! :)
  • glittersol

Haha nä mitt lager håller på att ta slut

Har bara tre kvar! Så ska nog börja som tidigast 7/8de tror jag men risken finns att man provar tidigare
  • Sofvid7

Så ser mitt "lager" också ut ;) Men är på hotell med sambon nu och kommer hem imorgon em, så köpte ett cv test på Apoteket innan, ska testa imorgon om inte mensen kommer idag, men hoppas hoppas på resultat.
  • 201405

Äl+9, bim-5 om jag har 32 dagar cykel, cd 27.

Jag börjar nästan få upp hoppet! Tappen är s hög att jag knappt når och den brukar vara medium-låg nu :o plus att tempen håller sig hög. Mensen brukar komma cd 28-32, dag 28 förra månaden och det tror jag inte den gör ni i alla fall! Väldigt blöta flytningar och haft mensvärk till och från i tre dagar nu.. Håller tummarna!

• frestelsen
    Sofvid7 skrev 2016-01-02 14:51:00 följande:

Så ser mitt "lager" också ut ;) Men är på hotell med sambon nu och kommer hem imorgon em, så köpte ett cv test på Apoteket innan, ska testa imorgon om inte mensen kommer idag, men hoppas hoppas på resultat.

Haha visst är drt skönt med en godislåda:) då hoppas jag mensen håller sig borta!!!
  • bells123
    201405 skrev 2016-01-02 15:15:11 följande:

Äl+9, bim-5 om jag har 32 dagar cykel, cd 27.

Jag börjar nästan få upp hoppet! Tappen är s hög att jag knappt når och den brukar vara medium-låg nu :o plus att tempen håller sig hög. Mensen brukar komma cd 28-32, dag 28 förra månaden och det tror jag inte den gör ni i alla fall! Väldigt blöta flytningar och haft mensvärk till och från i tre dagar nu.. Håller tummarna!

Hoppas hoppas :) jag har haft mensvärk sen första dagen efter ÄL. Och den senaste veckan så otroligt mycket flytningar. Brukar aldrig ha de!

Blir ett test på måndag/tisdag. Då har jag gått över BIM så de lär ju visa rätt.
Svar på tråden Bim i början av januari 2016! <3