• E87

BF augusti 2016, vi som vill prata på fl

Hej,

Startar en tråd för oss som vill prata här på fl från tråden Augustibebis 2016.
    Tänkte att vi skapar en BF lista i tråden så kan vi hålla lite koll. Jag kan lägga in den i trådstarten senare. När vi blir mellan 15-20 st i tråden så stänger vi den för nya så kan vi hålla bättre koll på vem som blir vem och alla ska bli sedda.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-12-20 07:17
    Nu stänger jag tråden för ny medlemar då vi blivit ganska många. Detta är för att alla ska bli sedda och hörda, samt att det är lättare att hålla koll på vem som är vem.

Du som redan skrivit, se till att lägga till dig själv på BF listan så kan jag uppdatera trådstaren.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-12-20 18:29
    NU ÄR TRÅDEN STÄNGD! Detta är för att alla ska blir sedda och hörda, inte för att vara elak mot någon.

Vi är nu 22 st på listan, och är man med på listan så är man med i tråden. Är men inte med på listan får man vänlien lämna tråden.

Nu kör vi så det rycker tjejer!

BF AugustI

(Okänt datum)

29 juli - tredje barnet

31/7
    Alltidväntar... 32 år, andra barnet (son 2011), Gbg

2/8
    Meriam1 - första barnet, Malmö

3/8
    jonken - 28, första barnet. Sthlm
    Emmi0306 - första barnet. Sthlm

6/8
    Primavolta - 29, tredje barnet. Sthlm

9/8
    FruFrau - 28 år, första barnet, Karlstad

13/8
    ELA01 - tredje barnet

17/8
    E87 - 28, andra barnet (dotter född 13) Gävle
    Happylife - 28, fösta barnet. Sthlm

18/8
    Tystlängtan - 27, andra barnet, son född 13, Göteborg

19/8
    Aurora82 - 32(33 i slutet av dec) år. Andra barnet (har en änglason)
    Grodan90 - första barnet,
    Blondie11 3 barnet
    AnnaKristina87

23/8
    Limpan nr2 - andra barnet

24/8
    Tudelu - Andra barnet, Västerås

26/8
    Symetrical - 32, andra barnet, son född 13, Stockholm

28/8
    Mikamon, 30, första barnet, Göteborg
    Juni90

29/8
    jess06
    SkogsstjärnN - 30, tredje barnet. Dotter född 05 och dotter född 15. Sthlm

• Svar på tråden BF augusti 2016, vi som vill prata på fl
  • Limpan nr2
    happylife skrev 2015-12-23 14:47:54 följande:

Mycket läskiga flytningar i tråden nu..

JAg fick just en mörkröd flytning när jag torkade mig =\ skit har inte haft nåt på två dagar, bara vita. Mår sjukt illa o är mer yrslig än jag brukar och ingen värk... Hoppas på spruckna blodkärl. Hostar som en galning kanske kan va de...

Ja fy dessa färgade flytningar :(
    Jag har en del molvärk nu och har haft hela dagen. Men det har inte kommit något mer brunt...än.
    Hoppas att ditt beror på spruckna blodkärl!!
    Jag ringde iaf och fick tid för vul på måndag.
  • happylife
    Limpan nr2 skrev 2015-12-23 14:53:14 följande:

Ja fy dessa färgade flytningar :(

Jag har en del molvärk nu och har haft hela dagen. Men det har inte kommit något mer brunt...än.

Hoppas att ditt beror på spruckna blodkärl!!

Jag ringde iaf och fick tid för vul på måndag.

Ok va bra, jag har på tisdag, nervöst å jobbig väntan över jul dessutom!!
  • Symetrical

Jag hade inga färgade flytningar alls innan mitt MA/MF i höstas (fram tills dagen innan det konstaterades), så jag är nojig även utan dem. :-/

• happylife
    Symetrical skrev 2015-12-23 15:10:33 följande:

Jag hade inga färgade flytningar alls innan mitt MA/MF i höstas (fram tills dagen innan det konstaterades), så jag är nojig även utan dem. :-/

Ja tänk att man ska behöva oroa sig hur som! Pest är det.

Orkar inte med ett till MF!
  • Grodan90
    happylife skrev 2015-12-23 15:13:46 följande:
    Ja tänk att man ska behöva oroa sig hur som! Pest är det.

Orkar inte med ett till MF!
    Ja fy det tär på en med missfall. Går inte sluta oroa sig. Nu är jag i den veckan när jag fick missfall förra gången,hur försöker man ens o inte tänka på det?!
  • Limpan nr2

Har bara kommit pytte pytte liiiite beige på papperet. Men jag har lite molvärk till och från i både mage och rygg. Känns inge vidare att behöva gå igenom ett missfall på julafton :(
    Tur jag har sonen, då måste jag iaf vara glad för hans skull.

• happylife
    Grodan90 skrev 2015-12-23 16:45:33 följande:

Ja fy det tär på en med missfall. Går inte sluta oroa sig. Nu är jag i den veckan när jag fick missfall förra gången,hur försöker man ens o inte tänka på det?!

Det är omöjligt, man får stå ut.... :(

Vill bara att det ska bli tisdag nu så jag får göra vul!
  • happylife
    Limpan nr2 skrev 2015-12-23 17:07:50 följande:

Har bara kommit pytte pytte liiiite beige på papperet. Men jag har lite molvärk till och från i både mage och rygg. Känns inge vidare att behöva gå igenom ett missfall på julafton :(

Tur jag har sonen, då måste jag iaf vara glad för hans skull.

Känner samma, kul med MF på julen! Här är det mörkt bruna flytningar =\
  • Tudelu

Jag har haft ytterst ljust beiga flytningar idag igen, samt molvärk till o från . Vet inte alls vad jag ska tro. Hoppas vågar jag iaf inte göra!

Tycker detta är pest o pina. Hade önskat mer stöd från kvi noklinike . Tycker det ska bli obligatorislt med tidiga vul med tanke på hur kvinnor lider av sånt här :( Även om dom bara kan garantera för stunden o inte framtiden så är det ju ändå lugnande.

• Limpan nr2
    Tudelu skrev 2015-12-23 17:22:15 följande:

Jag har haft ytterst ljust beiga flytningar idag igen, samt molvärk till o från . Vet inte alls vad jag ska tro. Hoppas vågar jag iaf inte göra!

Tycker detta är pest o pina. Hade önskat mer stöd från kvi noklinike . Tycker det ska bli obligatorislt med tidiga vul med tanke på hur kvinnor lider av sånt här :( Även om dom bara kan garantera för stunden o inte framtiden så är det ju ändå lugnande.

Ja men precis. Jag får hellre ett "negativt" svar genom vul än att gå i ovisshet och inte veta.
    Det tär verkligen. Ena stunden är jag helt inställd på att det är helt kört. För att nästa stund ändå känna en liten gnutta hopp :(
Svar på tråden BF augusti 2016, vi som vill prata på fl