• E87

BF augusti 2016, vi som vill prata på fl

Hej,

Startar en tråd för oss som vill prata här på fl från tråden Augustibebis 2016.
    Tänkte att vi skapar en BF lista i tråden så kan vi hålla lite koll. Jag kan lägga in den i trådstarten senare. När vi blir mellan 15-20 st i tråden så stänger vi den för nya så kan vi hålla bättre koll på vem som blir vem och alla ska bli sedda.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-12-20 07:17
    Nu stänger jag tråden för ny medlemar då vi blivit ganska många. Detta är för att alla ska bli sedda och hörda, samt att det är lättare att hålla koll på vem som är vem.

Du som redan skrivit, se till att lägga till dig själv på BF listan så kan jag uppdatera trådstaren.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-12-20 18:29
    NU ÄR TRÅDEN STÄNGD! Detta är för att alla ska blir sedda och hörda, inte för att vara elak mot någon.

Vi är nu 22 st på listan, och är man med på listan så är man med i tråden. Är men inte med på listan får man vänlien lämna tråden.

Nu kör vi så det rycker tjejer!

BF AugustI

(Okänt datum)

29 juli - tredje barnet

31/7
    Alltidväntar... 32 år, andra barnet (son 2011), Gbg

2/8
    Meriam1 - första barnet, Malmö

3/8
    jonken - 28, första barnet. Sthlm
    Emmi0306 - första barnet. Sthlm

6/8
    Primavolta - 29, tredje barnet. Sthlm

9/8
    FruFrau - 28 år, första barnet, Karlstad

13/8
    ELA01 - tredje barnet

17/8
    E87 - 28, andra barnet (dotter född 13) Gävle
    Happylife - 28, fösta barnet. Sthlm

18/8
    Tystlängtan - 27, andra barnet, son född 13, Göteborg

19/8
    Aurora82 - 32(33 i slutet av dec) år. Andra barnet (har en änglason)
    Grodan90 - första barnet,
    Blondie11 3 barnet
    AnnaKristina87

23/8
    Limpan nr2 - andra barnet

24/8
    Tudelu - Andra barnet, Västerås

26/8
    Symetrical - 32, andra barnet, son född 13, Stockholm

28/8
    Mikamon, 30, första barnet, Göteborg
    Juni90

29/8
    jess06
    SkogsstjärnN - 30, tredje barnet. Dotter född 05 och dotter född 15. Sthlm

• Svar på tråden BF augusti 2016, vi som vill prata på fl
  • Tudelu
    29juli skrev 2015-12-24 10:58:31 följande:

Vad får man inte äta på julbordet? Sillen?

God jul allihop

Gravad lax , alkohol och opastöriserade ostar är väl typ det. Men gravad lax kommer jag äta lite ändå :)
  • jonken

Är lite frånvarande här nu några dagar medan vi är hemma hos föräldrarna. Men vill passa på att önska er alla en riktigt god jul! Och hoppas att alla kan lägga oron lite åt sidan för en dag och bara njuta tillsammans med nära och kära. :*

• jonken
    Tudelu skrev 2015-12-24 11:37:23 följande:
    Gravad lax , alkohol och opastöriserade ostar är väl typ det. Men gravad lax kommer jag äta lite ändå :)
    Gravad lax ska vara okej om den är nygjord/nyförpackad! :)

Jag tänkte även avstå det kallskurna, men det ska ju egentligen oxå vara okej om det är nyförpackat. Jag har bara blivit extra nojjig över det där med datummärkningar nu (brukar inte vara det alls i vanliga fall, då är det lukta-smaka-principen som gäller). :P
  • Limpan nr2

God Jul alla fina!!
    Här har jag lagt oron åt sidan helt idag. Inte monitorn enda gnutta färgad flytning sen igår em!
    Ha en riktigt mysig dag och njut av att ni är gravida :)

• Alltidväntarmanpånåt

Hehe... Att uppoffra sig när det gäller julbordet är ju ingenting mot hur det blir sedan när bebisen är ute... Genom hela föräldraskapet får man regelbundet, då och då sätta sig själv i andra hand. Jag kör på alla säkra kort idag. Har kämpat så länge för detta så skit samma m julbordet. Orkar inte bygga på oron ytterligare m den där gnagande känslan av att ätit fel..:( Och anklaga mig själv om nåt gick fel. Men alla ostar blir det jag kommer sakna mest. Och rå prinskorv som är såå gott:)

• mikamon

God jul!

Det "firas" med härlig molvärk och ömma boobs, och ett clearblue digital som visade Gravid 2-3 :) ska tablett nytt digital om en vecka ungefär och hoppas att det visar 3+ då

• E87
    mikamon skrev 2015-12-24 22:10:40 följande:

God jul!

Det "firas" med härlig molvärk och ömma boobs, och ett clearblue digital som visade Gravid 2-3 :) ska tablett nytt digital om en vecka ungefär och hoppas att det visar 3+ då

Grattis till 2-3! Vilken vecka ät du i?
  • Tudelu

God jul allihop! Jag har haft en perfekt julafton med illamående (eller mest osugen på allt och jättetörstig), gigantiska superömma bröst och en mage som var sjukt svår att dölja för familjen. Satte på mig en klänning som var skuren högt för att kunna skylla på en vid kjol xD

Har faktiskt kunnat koppla bort oron helt idag, men funderar lite nu på kvällen när hysterin lagt sig. Även om allt känns bra, så undrar man ju såå om det verkligen ÄR det också. Jag vill inte bli hellurad när det väl är dags för vul!

Men får försöka anta att allt är som det ska eftersom jag inte blöder längre, testet har ökar som det ska o symptomen är kvar.

Hoppas ni andra också kunnat slappna av idag!

Svar på tråden BF augusti 2016, vi som vill prata på fl