• E87

BF augusti 2016, vi som vill prata på fl

Hej,

Startar en tråd för oss som vill prata här på fl från tråden Augustibebis 2016.
    Tänkte att vi skapar en BF lista i tråden så kan vi hålla lite koll. Jag kan lägga in den i trådstarten senare. När vi blir mellan 15-20 st i tråden så stänger vi den för nya så kan vi hålla bättre koll på vem som blir vem och alla ska bli sedda.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-12-20 07:17
    Nu stänger jag tråden för ny medlemar då vi blivit ganska många. Detta är för att alla ska bli sedda och hörda, samt att det är lättare att hålla koll på vem som är vem.

Du som redan skrivit, se till att lägga till dig själv på BF listan så kan jag uppdatera trådstaren.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-12-20 18:29
    NU ÄR TRÅDEN STÄNGD! Detta är för att alla ska blir sedda och hörda, inte för att vara elak mot någon.

Vi är nu 22 st på listan, och är man med på listan så är man med i tråden. Är men inte med på listan får man vänlien lämna tråden.

Nu kör vi så det rycker tjejer!

BF AugustI

(Okänt datum)

29 juli - tredje barnet

31/7
    Alltidväntar... 32 år, andra barnet (son 2011), Gbg

2/8
    Meriam1 - första barnet, Malmö

3/8
    jonken - 28, första barnet. Sthlm
    Emmi0306 - första barnet. Sthlm

6/8
    Primavolta - 29, tredje barnet. Sthlm

9/8
    FruFrau - 28 år, första barnet, Karlstad

13/8
    ELA01 - tredje barnet

17/8
    E87 - 28, andra barnet (dotter född 13) Gävle
    Happylife - 28, fösta barnet. Sthlm

18/8
    Tystlängtan - 27, andra barnet, son född 13, Göteborg

19/8
    Aurora82 - 32(33 i slutet av dec) år. Andra barnet (har en änglason)
    Grodan90 - första barnet,
    Blondie11 3 barnet
    AnnaKristina87

23/8
    Limpan nr2 - andra barnet

24/8
    Tudelu - Andra barnet, Västerås

26/8
    Symetrical - 32, andra barnet, son född 13, Stockholm

28/8
    Mikamon, 30, första barnet, Göteborg
    Juni90

29/8
    jess06
    SkogsstjärnN - 30, tredje barnet. Dotter född 05 och dotter född 15. Sthlm

• Svar på tråden BF augusti 2016, vi som vill prata på fl
  • Symetrical
    happylife skrev 2015-12-25 17:49:28 följande:

Uppdatering... De gick sådär. Hon såg en hinnsäck i rätt storlek samt gulesäck. Men inget i hinnsäcken :( hon ville inte dämma ut det helt utan bad mig gå på mitt bokade vul på tis om dom kan se mer om några dagar eller har en bättre apparat. Vet inte vad jag ska känna, känner mig mest tom och "nähä de va inte min tur denna gång heller". MF i aug å nu detta.

Nu skall inte jag ge dig falska förhoppningar, men visst är du bara i typ v 6+1..? Fick du tidigt eller sent plus? Du kanske hade senare äl, alternativt ett sent fästande ägg...? Har läst om flera som blivit i princip helt utdömda vid första vul (så sent som i v 7), men sen när de gjort vul bara nån vecka eller två senare har allt sett bra ut. Förstår att du inte vill hoppas, eller snarare förvänta dig för mycket innan du varit på nästa vul, men kasta inte heller in handduken helt.

Har du fortfarande symptom?
  • Limpan nr2

Uppdatering... De gick sådär. Hon såg en hinnsäck i rätt storlek samt gulesäck. Men inget i hinnsäcken :( hon ville inte dämma ut det helt utan bad mig gå på mitt bokade vul på tis om dom kan se mer om några dagar eller har en bättre apparat. Vet inte vad jag ska känna, känner mig mest tom och "nähä de va inte min tur denna gång heller". MF i aug å nu detta.

Förstår att du känner oro. Vilken vecka tror du själv att du borde vara i och vad trodde hon att du var i?
    Jag är helt inställd på att få ett negativt besked på måndag. Vet iof att det nog är för tidigt att kunna se något för min del.
    Håller tummarna att du får se ett litet hjärta så på tisdag!!
  • primavolta
    Grodan90 skrev 2015-12-25 08:20:27 följande:

Nu är jag en av dom lyckliga som fått 3+ på stickan! Trots inga jättetydliga symtom så känns det så bra :)

Grattis, visst är det en lättnad! :)
  • E87
    happylife skrev 2015-12-25 17:53:47 följande:
    Ja, jag frågade henne rakt ut vad hon trodde. Svaret var: Jag är pessimistisk

:( fan.
    Vilken vecka mätte hon dig till? När jag va in i måndags så mätte han hinnsäcken till v 5+6, kunde se gulkroppen och något vitt som kanske va något man han kunde inte säga säkert. Inget hjärta som slog.
  • primavolta

Tungt att höra när man bara vill ha lugnande besked!! MEN tänker ändå på att du, som jag, fått 2-3 och 3+ ganska sent och stt du kanske inte är så långt gången som du tror?! Håller verkligen tummarna för det och dig/er!!! Snart är det ändå tisdag äveb om det inte känns så.. k r a m !
  • happylife

Hej alla Goa! Nu börjar jag gråta igen av era fina ord. Legat o grinat sen jag kom hem från gynakuten. 12.1 mm var hinnsäcken, sedan sa hon att hon "nog" (inte helt hundra) såg gulesäcken. 6+0 mätte hon mig till, jag trodde 6+3. Då borde man ju sett något? Såg bara ett stort svart hål till hinnsäck.

Hon sa som ni att hon inte vill döma ut det för det KAN va trögstartat osv men som hon sa var hon pessimistisk, vill dock absolut inte sätt igång ett MF förrän dom är 100 säkra.

Så planen är vul på tis, om dom inget ser ska jag till sjukhuset lör morgon för ett till vul, om inget då ska dom sätta igång ett MF...

• happylife

Brösten ömmar mindre men ömmar

Lite yrslig men inte alls som innan

Inget illamående sen igår

Så lite symtom har jag. Bruna flytningar när jag torkar mig men ingen smärta.

Jag plussade med digitalt på bim+2, äl+14

• Grodan90
    primavolta skrev 2015-12-25 19:11:33 följande:
    Grattis, visst är det en lättnad! :)
    Tack! Ja verkligen :)
Svar på tråden BF augusti 2016, vi som vill prata på fl