• E87

BF augusti 2016, vi som vill prata på fl

Hej,

Startar en tråd för oss som vill prata här på fl från tråden Augustibebis 2016.
    Tänkte att vi skapar en BF lista i tråden så kan vi hålla lite koll. Jag kan lägga in den i trådstarten senare. När vi blir mellan 15-20 st i tråden så stänger vi den för nya så kan vi hålla bättre koll på vem som blir vem och alla ska bli sedda.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-12-20 07:17
    Nu stänger jag tråden för ny medlemar då vi blivit ganska många. Detta är för att alla ska bli sedda och hörda, samt att det är lättare att hålla koll på vem som är vem.

Du som redan skrivit, se till att lägga till dig själv på BF listan så kan jag uppdatera trådstaren.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-12-20 18:29
    NU ÄR TRÅDEN STÄNGD! Detta är för att alla ska blir sedda och hörda, inte för att vara elak mot någon.

Vi är nu 22 st på listan, och är man med på listan så är man med i tråden. Är men inte med på listan får man vänlien lämna tråden.

Nu kör vi så det rycker tjejer!

BF AugustI

(Okänt datum)

29 juli - tredje barnet

31/7
    Alltidväntar... 32 år, andra barnet (son 2011), Gbg

2/8
    Meriam1 - första barnet, Malmö

3/8
    jonken - 28, första barnet. Sthlm
    Emmi0306 - första barnet. Sthlm

6/8
    Primavolta - 29, tredje barnet. Sthlm

9/8
    FruFrau - 28 år, första barnet, Karlstad

13/8
    ELA01 - tredje barnet

17/8
    E87 - 28, andra barnet (dotter född 13) Gävle
    Happylife - 28, fösta barnet. Sthlm

18/8
    Tystlängtan - 27, andra barnet, son född 13, Göteborg

19/8
    Aurora82 - 32(33 i slutet av dec) år. Andra barnet (har en änglason)
    Grodan90 - första barnet,
    Blondie11 3 barnet
    AnnaKristina87

23/8
    Limpan nr2 - andra barnet

24/8
    Tudelu - Andra barnet, Västerås

26/8
    Symetrical - 32, andra barnet, son född 13, Stockholm

28/8
    Mikamon, 30, första barnet, Göteborg
    Juni90

29/8
    jess06
    SkogsstjärnN - 30, tredje barnet. Dotter född 05 och dotter född 15. Sthlm

• Svar på tråden BF augusti 2016, vi som vill prata på fl
  • Grodan90

Nu är det ju så att reglerna blev satta samtidigt som tråden skapades. Kan inte alla bara respektera det istället. Man behöver kanske inte bokstavligt talat kunna låsa tråden utan man kanske kan läsa sig till vad som är bestämt. Det ska ju inte behöva bli en massa tjafs och otrevligheter här nu?! :(

• annainteternheim
    E87 skrev 2015-12-25 20:56:15 följande:
    Den har samma namn som denna med heter tråd 2/ del 2. Kör samma koncept och stänger tråden efter ca 20 medlemmar så gillar man inte konceptet kanske man inte ska gå med men vill man vara en liten grupp blir den nog toppen. Jag hittar den under gravida när jag kollar vi appen.
    jo jag såg nu. men grejen är att jag kände alla här.
    då kan jag lika gärna typ lägga ner fl igen, för jag orkar inte dra historien för alla igen.
  • SkogsstjärnN
    annainteternheim skrev 2015-12-25 20:56:50 följande:
    SkogsstjärnN skrev 2015-12-25 20:48:01 följande:

Shit vilken tråkig attityd det blev nu. Ni som klagar har ju ingen aning om hur diskussionen gått och att kalla TS (som råkade vara den med dator) för sektledare är bara löjligt. Vi ville ha en mindre grupp för att lättare kunna se och följa alla, det är fritt fram för andra att starta fler grupper eller hålla liv i den gamla. Jag har sett minst en till ny grupp som finns för de med BF augusti och det kommer komma flera till närmaste veckorna då det fortfarande är tidigt i våra graviditeter. Det står tydligt i trådstarten och ska vi börja göra undantag så faller hela ideen.

Skogstjärnan, grejen är att jag har hängt med flera av dessa tjejer länge och hann aldriog lägga till mig i denna grupp pga att jag gjorde uppehåll från FL i samband med oro och blödning förra veckan.
    Ochnu bara avvisas man. Människor som jag har pratat med länge!'
    Därför blev jag ledsen faktiskt.
    Har ej kallat någon diktator härinne

Jag säger inte att du inte får vara besviken. Vi förstår. Men det är antingen eller, alla in eller ingen. Om ni är en grupp som hängt ihop sen innan (i en BIM tråd eller liknande) kan ni ju alltid ta det därifrån och göra en egen grupp.

Syftade inte på att du hade skrivit diktator. Det var någon annan som gick hårt i orden bara.
  • annainteternheim

FY rent ut sagt.
    Jag blev riktigt ledsen nu. Gråter.
    '
    Skitsamma då. Ska ej skriva här något mer.

• Stellavia

Märker ni inte själva? Är det verkligen viktigare att hålla benhårt på regler än att finnas där för någon som behöver? Min poäng verkar tydligen inte nå fram.

• E87
    Stellavia skrev 2015-12-25 21:04:07 följande:

Märker ni inte själva? Är det verkligen viktigare att hålla benhårt på regler än att finnas där för någon som behöver? Min poäng verkar tydligen inte nå fram.

Men poängen som vi har med tråden når ju inte heller fram. Det finns ju en tråd skapad idag som man kan gå med i.
  • annainteternheim
    E87 skrev 2015-12-25 21:08:07 följande:
    Men poängen som vi har med tråden når ju inte heller fram. Det finns ju en tråd skapad idag som man kan gå med i.
    Jamen för min del spelar det ingen roll eftersom jag kände alla som hänger i denna tråd.
  • E87
    Grodan90 skrev 2015-12-25 15:22:05 följande:
    Mina bröst ömmar också olika. Ibland försvinner det helt o sen är det plötsligt tillbaka igen. Antar att det är normalt!
    Nu har ömheten kommit tillbaka igen. Skönt :)
  • Tudelu

Mina ömmar mer eller mindre konstant. Ibland avtar det lite men efter ett par timmar är det maxat igen. Men är livrädd att vakna en morgon o inte känna ett smack! Illamåendet har varit helt borta idag tex ...

• primavolta
    ELA01 skrev 2015-12-25 20:52:14 följande:

Grodan90 - instämmer med dig. Här ska vi kunna va trygga och känna att vi kan få stöd i allt.

Håller också med!! Men gulligt av din sambo, happylife, att tänka på oss :)
Svar på tråden BF augusti 2016, vi som vill prata på fl