• E87

BF augusti 2016, vi som vill prata på fl

Hej,

Startar en tråd för oss som vill prata här på fl från tråden Augustibebis 2016.
    Tänkte att vi skapar en BF lista i tråden så kan vi hålla lite koll. Jag kan lägga in den i trådstarten senare. När vi blir mellan 15-20 st i tråden så stänger vi den för nya så kan vi hålla bättre koll på vem som blir vem och alla ska bli sedda.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-12-20 07:17
    Nu stänger jag tråden för ny medlemar då vi blivit ganska många. Detta är för att alla ska bli sedda och hörda, samt att det är lättare att hålla koll på vem som är vem.

Du som redan skrivit, se till att lägga till dig själv på BF listan så kan jag uppdatera trådstaren.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-12-20 18:29
    NU ÄR TRÅDEN STÄNGD! Detta är för att alla ska blir sedda och hörda, inte för att vara elak mot någon.

Vi är nu 22 st på listan, och är man med på listan så är man med i tråden. Är men inte med på listan får man vänlien lämna tråden.

Nu kör vi så det rycker tjejer!

BF AugustI

(Okänt datum)

29 juli - tredje barnet

31/7
    Alltidväntar... 32 år, andra barnet (son 2011), Gbg

2/8
    Meriam1 - första barnet, Malmö

3/8
    jonken - 28, första barnet. Sthlm
    Emmi0306 - första barnet. Sthlm

6/8
    Primavolta - 29, tredje barnet. Sthlm

9/8
    FruFrau - 28 år, första barnet, Karlstad

13/8
    ELA01 - tredje barnet

17/8
    E87 - 28, andra barnet (dotter född 13) Gävle
    Happylife - 28, fösta barnet. Sthlm

18/8
    Tystlängtan - 27, andra barnet, son född 13, Göteborg

19/8
    Aurora82 - 32(33 i slutet av dec) år. Andra barnet (har en änglason)
    Grodan90 - första barnet,
    Blondie11 3 barnet
    AnnaKristina87

23/8
    Limpan nr2 - andra barnet

24/8
    Tudelu - Andra barnet, Västerås

26/8
    Symetrical - 32, andra barnet, son född 13, Stockholm

28/8
    Mikamon, 30, första barnet, Göteborg
    Juni90

29/8
    jess06
    SkogsstjärnN - 30, tredje barnet. Dotter född 05 och dotter född 15. Sthlm

• Svar på tråden BF augusti 2016, vi som vill prata på fl
  • annainteternheim
    Alltidväntarmanpånåt skrev 2015-12-25 23:04:25 följande:
    Jag var initiativtagaren till denna tråd och står helt bakom det som E87 skriver och tänker inte låta henne ta smällen ensam. Det framgår tydligt i första texten vad som gäller. Det står dock inget om att fler liknande trådar inte får startas. Det är väl härligt med så många blivande barn i augusti. Om ni tycker att vi är oförskämda så kan ju er tråd få vara öppen för alla.

E87 - går det att dölja tråden på något sätt? Så trist med den taskiga attityden som tillkommit det senaste...
    sisak skrev 2015-12-25 20:35:56 följande:

Har ni stängt tråden för nya medlemmar? Så de som har bf i slutet av augusti får inte vara med i tråden alls? Eh okeeeeej

Jag hade inte taskig attityd. Jag blev ledsen då jag tdidigare hängt här men nu behandlades som LUFT, även av tjejer som jag trodde jag stöttat och pratat med. Och nu var jag inte värd någonting, Känns för jävligt noch jag blev frutkansvärt ledsen. 
  • E87
    Jag var initiativtagaren till denna tråd och står helt bakom det som E87 skriver och tänker inte låta henne ta smällen ensam. Det framgår tydligt i första texten vad som gäller. Det står dock inget om att fler liknande trådar inte får startas. Det är väl härligt med så många blivande barn i augusti. Om ni tycker att vi är oförskämda så kan ju er tråd få vara öppen för alla.

E87 - går det att dölja tråden på något sätt? Så trist med den taskiga attityden som tillkommit det senaste...

Har ni stängt tråden för nya medlemmar? Så de som har bf i slutet av augusti får inte vara med i tråden alls? Eh okeeeeej

Jag kollar upp det
  • Moderator
    Hej!

Om man vill begränsa antalet medlemmar får ni starta en Medlemsgrupp.

Det ni har gjort nu är inte ok då alla ska ha möjlighet att delta i en diskussionstråd här på Familjeliv. Vi tillåter inte utfrysning eller att någon tar sig friheter att sätta andra bestämmelser än de satta Forumreglerna.

Ha en fortsatt trevlig natt

/Moderator
    Vid eventuella frågor vänd dig till supporten: support@familjeliv.se
  • E87
    Moderator skrev 2015-12-25 23:34:11 följande:

Hej!

Om man vill begränsa antalet medlemmar får ni starta en Medlemsgrupp.

Det ni har gjort nu är inte ok då alla ska ha möjlighet att delta i en diskussionstråd här på Familjeliv. Vi tillåter inte utfrysning eller att någon tar sig friheter att sätta andra bestämmelser än de satta Forumreglerna.

Ha en fortsatt trevlig natt

/Moderator

Vid eventuella frågor vänd dig till supporten: support@familjeliv.se
    Då startar vi en sån.
  • E87
    Alltidväntarmanpånåt skrev 2015-12-25 23:55:03 följande:

Jag försökte starta en m namnet BF aug 2016-utan fb men vet inte om det funkade...

En medlemstråd?
  • Alltidväntarmanpånåt
    E87 skrev 2015-12-26 00:03:45 följande:
    En medlemstråd?

En medlemsgrupp. Fyra ggr har jag försökt men när man trycker på skicka (el va det nu står) så står sidan bara å tuggar:( Får titta närmre på det imorn. Nu blir det sängen.
  • E87
    Alltidväntarmanpånåt skrev 2015-12-26 00:07:36 följande:

En medlemsgrupp. Fyra ggr har jag försökt men när man trycker på skicka (el va det nu står) så står sidan bara å tuggar:( Får titta närmre på det imorn. Nu blir det sängen.
    Toppen! Säg till om du behöver hjälp. God natt!
  • primavolta

Håller med!
Svar på tråden BF augusti 2016, vi som vill prata på fl