BF Oktober 2016
Hejsan på er fick åxå reda på idag att jag är gravid ????Vecka 4 har två barn sedan innan 13och10 år så var ett bra tag sedan man var gravid och jag är så jäkla överlycklig ????
Hejsan på er fick åxå reda på idag att jag är gravid ????Vecka 4 har två barn sedan innan 13och10 år så var ett bra tag sedan man var gravid och jag är så jäkla överlycklig ????
HÖRRNI! Jag har plussat och tror mig vara i vecka 4.. enligt egen beräkning. När ska jag kontakta lasarettet/mödravården? Kram!
Ni som har barn sedan innan med lite större åldersskillnad ( min hinner fylla 7 innan bebisen är här) när tänker ni berätta eller har ni redan berättat? Helst hade jag ju velat berätta direkt men samtidigt känns det för tidigt.
SKulle det inte gå vägen så kommer han vilket fall som märka att något är fel men berättar vi nu så kommer han inte kunna hålla sig
Jag tycker också att väntan på vecka 12 är låååång! Jag ska faktiskt ringa sjukhuset idag och berätta att jag testat positivt men inte vet vilken vecka jag är i så ska vi se om man får någon tid dit snart känns så spännande och overkligt. Vad tycker ni andra som är runt vecka 4-6? När man liksom inte ser något på magen utan bara testat positivt så är det så svårt att ens tänka sig att någon finns där inne?
Heeej! Vi skulle få göra ivf behandling eftersom vi inte blivit gravida på 4 år. Så igår skulle vi åka på start mötet och på morgonen kände jag att jag skulle testa:)
Det var visst plus, vi har klarat det på egen väg ? Så nu är det beräknat i oktober ????
Någon mer som har en mollnande smärta ner till magen typ lite av en mens smärta men bara liiite ?
Åxå skåning här rättare sagt Malmö :)
Jag är orolig och blir så nervös nu. Imorse hade jag fått ljusrosa flytningar.
Jag vet att det kan vara helt normalt men, jag hade ett MA tidigare som krånglade en hel del och slutade med att jag fick skrapas.
Och jag vill INTE vara med om samma sak igen :(
Måste bara skriva av mej lite.
Idag är jag så trött å mår så jäkla illa å har en mollnande värk i magen hur mår ni andra idag kramen