Inlägg från: Mammatilljesperochkevin06 |Visa alla inlägg
  • Mammatilljesperochkevin06
    Ggrahnen skrev 2016-02-25 20:02:16 följande:
    Jag med!!! Försöker hela tiden anstränga mig för att gå normalt!!
    Hehe ja folk tittar ju lixom på en haha jag är. Bara i vecka 7 ;) du då
    MissH81 skrev 2016-02-26 09:43:42 följande:

Jag tycker jag har fått mindre graviditetssymtom, bör jag vara orolig? Är i v 7 (6+1).

Förra veckan var jag mycket mer öm i brösten och trött. Denna veckan är jag mindre av båda, kommer och går bara. Känner mest mig öm i brösten på kvällarna. Illamående har jag inte varit överhuvudtaget men det var jag inte heller en enda dag under graviditeten med min dotter för 8 år sedan.

Ja jag känner lika dant fast mer på kvällarna att brösten ömmar mer då å illamåendet kommer å går
    MissH81 skrev 2016-02-26 12:51:22 följande:
    Vilken vecka är du i? Jag tycker det känns lite konstigt att det kommer igår och minns inte om det var likadant min förra graviditet.
    Jag är i vecka 7går in i vecka 8på måndag :)

Ja men det är klart man blir lite orolig om man har haft symptom från början å det helt plötsligt är borta här kommer det å går men är nöjd så länge jag inte spyr. ;)

Längtar88 skrev 2016-02-27 09:01:35 följande:

H

Jag har lite så med, fast de kan skilja från dag till dag eller ändras under samma dag. Blir jätte nojig! Tog ett till grav test men de visar betydligt starkare så borde vara ok
    Hehe jag har inte köpt något test till man får helt enkelt lita på sin kropp
    Längtar88 skrev 2016-02-27 10:42:08 följande:
    Mitt svar försvann, så blir de dubbelt senare vet ni varför :p

Jag hade kvar ett sista test jag tog, förra graviditeten mådde jag dåligt hela tiden non stop (med undantag för en stund i mitten) så de här med att faktiskt må bra då och då är "fel" för mig...
    Men vad bra du hade ett till test hemma så nu kan du då vara säker :)

Skriker av ledsenhet dom hitta ingen graviditet :( antingen är kag för liten gången eller så är graviditeten i en äggstock skulle komma tillbax om två dagar ta nytt test för se. Om hcg har ökat eller minskat :(

eagle87 skrev 2016-03-01 10:44:14 följande:
    Va? Hur kan de vara? Är du säker på när du hade äl? Hitta de inte äns en fostersäck?

Hoppas de fortf är ok....
    Nej dom hittade inget ALS å ändå har jag alla symptom å tester som Visar jag är gravid helt sjukt :( ska dit på torsdag å ta nya prover
Svar på tråden BF Oktober 2016