BF Oktober 2016
Ja jag har börjat gå som en anka men tycker det är alldeles för tiiiiiiidiigggttt
Ja jag har börjat gå som en anka men tycker det är alldeles för tiiiiiiidiigggttt
Jag tycker jag har fått mindre graviditetssymtom, bör jag vara orolig? Är i v 7 (6+1).
Förra veckan var jag mycket mer öm i brösten och trött. Denna veckan är jag mindre av båda, kommer och går bara. Känner mest mig öm i brösten på kvällarna. Illamående har jag inte varit överhuvudtaget men det var jag inte heller en enda dag under graviditeten med min dotter för 8 år sedan.
Någon mer än kag som har en konstig mage vad jag än äter för sött så måste jag hitta ett dass för jag blir så satans lös
Ja men det är klart man blir lite orolig om man har haft symptom från början å det helt plötsligt är borta här kommer det å går men är nöjd så länge jag inte spyr. ;)
Ja för mig kan det vara borta nästan hela dagen å komma på kvällen
H
Idag är ingen kul dag ska på begravning för min mamma :( man märker man är extra känslig som gravid och gråter för allt men idag kommer jag gråta hela tiden :(
Tack ja det är en tung dag idag mina fl vänner
Tack alla allt var så fint för min mamma
Idag ska jag på vul :) är så spänd å nervös
Hoppas man ser ett tickande hjärta och där är en liten en är i vecka 8 (7+1) idag
Skriker av ledsenhet dom hitta ingen graviditet :( antingen är kag för liten gången eller så är graviditeten i en äggstock skulle komma tillbax om två dagar ta nytt test för se. Om hcg har ökat eller minskat :(
Köpte ett eget test nu bara för att jag måste lugna mina nerver
Mitt test visar negativt så fick nog MF när jag blödde för 10dahar sedan:(
Men va konstigt hur kan det bli så?
du plussar men du ser inget foster?:( kan det vara utomkveds?
Kommer lämna gruppen men kommer försöka med ny bäbis så småningom kram på er alla å lycka till