Inlägg från: Mammatilljesperochkevin06 |Visa alla inlägg
  • Mammatilljesperochkevin06

BF Oktober 2016

Nossreep skrev 2016-02-19 08:03:26 följande:
    Ja efter en lång väntan så fick jag tillslut träffa gynjouren, hon kunde utesluta utomkveds ganska snabbt. Men om barnet mår bra eller om det är pågång ett missfall kunde hon inte säga. Jag fick lämna blodprov för att kolla hcg nivån. Och sedan skulle dom ringa upp mig under helgen så ska jag få göra ett nytt blodprov och det lät som att dom även ville göra ett Vul till. Så jag få fortsätta att vänta.
    Okej så där var något levande sär inne ändå:)
    Jag vill bara åka in för jag blöder mycket å det är så jobbigt

Sitter åxå i ett väntrum nu för att få svar på mina blödningar å skulle ta kossprov å kan inte kissa :( annars brukar jag kunna kissa med en gång men nääää inte ALS nu

Nossreep skrev 2016-02-19 10:29:17 följande:
    Nä var samma för mig i går, att kissa på kommando är inte lätt. Hoppas det går bra för dig... Jag håller tummarna. :)
    Ja men va fan kom ut kiss lixom haha

Hej igen mina prover såg bra ut kag är gravid fortfarande och fick tid till blödningscentralen
    Här i Malmö . Jag skulle komma in om jag fick ont i magen å typ krampar men annars skulle jag inte oroa mig
    Så det är väl något positivt idet hela

eagle87 skrev 2016-02-21 06:40:10 följande:
    Jag.... Har skitsvårt O somna O vaknar efter några timmar O kan inte somna om :(

Kan ngn lägga till mig i listan

Bf28/10 första barnet
    Sjukt jobbigt å inte kunna somna om å bara ligga å vända

Äntligen har min blödning slutat å jag känner mig gravidareän någonsin igår fick jag uppleva första spyan mådde så illa av allt jag åt å sprang å kräktes idag mår jag bara illa å har förbannat ont i ryggen

Svar på tråden BF Oktober 2016