-
:) jag har två killar 13-10år från tidigare förhållande så detta blir vårt första gemensammaAnonym (Nr5) skrev 2016-02-17 10:23:04 följande:Jag och min man har 4 barn 3 tjejer o en kille. 9 7 5 och 2 år
-
16/okt :)Anonym (Nr5) skrev 2016-02-17 11:05:00 följande:Va kul. När är du beräknad?
-
Jaaaa jag dricker vatten konstant hela tiden HahahGgrahnen skrev 2016-02-17 21:06:45 följande:
Är det någon annan som är väldigt törstig? V.6+2 och min mun är ständigt som en öken!! Hoppas inte grav.diabetes bara..
-
Var å kissa nyss å blev livrädd fick ljust blod på pappret typ slemmigt är liv rädd för det är missfall nån som vet
-
Tack för svar ja jag ringde kk för vara säker å hon sa att i början av graviditeten är allt extra känsligt å har man haft sex så kan man blöda lite extra så länge jag inte har ont så var det lugnt ????:)BF161006 skrev 2016-02-18 13:59:44 följande:
Mammatilljesperochkevin06
Samma sak hände mig för en vecka sedan. Varade i fem dagar och jag var helt övertygad om att det var ännu ett missfall då mitt första MF startade så. Gick med tunga steg till min privata gyn i tisdags och var beredd på negativt besked. Men det var ett hjärta som slog på skärmen och inga blödningar i livmodern! Med största sannolikhet kärl runt tappen som är extra känsliga fick jag som svar. Supervanligt tydligen. Men ska tillbaka på tisdag och kika igen, med tanke på två tidigare MF och att jag är så nojig. Hennes förslag, superskönt.
Så länge det inte tilltar eller gör ont är det med största sannolikhet ingen fara, men gå å kolla om det upptar din vardag!
-
Ja man blir allt orolig men hoppas pyret växer på där inne
-
Jag ringde kk å det är helt normalt nu kom där bara pyttelite blod om man säger såTorparfrun skrev 2016-02-18 15:06:09 följande:Hur går det? Har det slutat än?
-
Blöder här med så åker in imorgon å kollar:(
-
Hur har det gått för dig?Nossreep skrev 2016-02-18 22:33:29 följande:Usch, ja bäst att få titta upp det. Här blir det en lång natt, kom just in på akuten och väntar på min tur när jag får veta att hon som jobbar är ensam och har ett kejsarsnitt att tahand om.. :)
-
När man ringer kk säger dom bara jag ska avvakta va fan ska jag göra ?jag har ju inte ont eller så men där kommer färskt blod