Inlägg från: Mammatilljesperochkevin06 |Visa alla inlägg
  • Mammatilljesperochkevin06

BF Oktober 2016

Anonym (Nr5) skrev 2016-02-17 10:23:04 följande:
    Jag och min man har 4 barn 3 tjejer o en kille. 9 7 5 och 2 år
    :) jag har två killar 13-10år från tidigare förhållande så detta blir vårt första gemensamma
    Ggrahnen skrev 2016-02-17 21:06:45 följande:

Är det någon annan som är väldigt törstig? V.6+2 och min mun är ständigt som en öken!! Hoppas inte grav.diabetes bara..

Jaaaa jag dricker vatten konstant hela tiden Hahah
    BF161006 skrev 2016-02-18 13:59:44 följande:

Mammatilljesperochkevin06

Samma sak hände mig för en vecka sedan. Varade i fem dagar och jag var helt övertygad om att det var ännu ett missfall då mitt första MF startade så. Gick med tunga steg till min privata gyn i tisdags och var beredd på negativt besked. Men det var ett hjärta som slog på skärmen och inga blödningar i livmodern! Med största sannolikhet kärl runt tappen som är extra känsliga fick jag som svar. Supervanligt tydligen. Men ska tillbaka på tisdag och kika igen, med tanke på två tidigare MF och att jag är så nojig. Hennes förslag, superskönt.

Så länge det inte tilltar eller gör ont är det med största sannolikhet ingen fara, men gå å kolla om det upptar din vardag!

Tack för svar ja jag ringde kk för vara säker å hon sa att i början av graviditeten är allt extra känsligt å har man haft sex så kan man blöda lite extra så länge jag inte har ont så var det lugnt ????:)
    Nossreep skrev 2016-02-18 22:33:29 följande:
    Usch, ja bäst att få titta upp det. Här blir det en lång natt, kom just in på akuten och väntar på min tur när jag får veta att hon som jobbar är ensam och har ett kejsarsnitt att tahand om.. :)
    Hur har det gått för dig?
Svar på tråden BF Oktober 2016