Inlägg från: Mammatilljesperochkevin06 |Visa alla inlägg
  • Mammatilljesperochkevin06
    Anonym (orolig) skrev 2016-02-16 17:10:25 följande:

Känns som alla är på facebook istället för här. Är jag den enda som ej är med på f.b? Alltså jag har ju konto där,men vill ej vara där förrän efter v 12

Håller åxå med dig vad är meningen till denna gruppen annars lixom
    Anonym (orolig) skrev 2016-02-16 23:08:48 följande:

Usch ikväll fick min man sig en släng av alla mina graviditetshormoner... Han ville inte hålla om mig när vi skulle sova, för ja oftast blir så varm... men just idag ville jag det. När han sa nej så explodera jag... och han fick höra all min frustration... sluta med att jag storma ut ur sovrummet och nu ligger på soffan för att lugna ner mig. Har rätt hett temperament annars, men nu explodera jag på 3 sek

Hahaha vi e ganska lika mitt humör är åxå i botten blev skit sur på min gubbe för han rörde med skeden i sin oboy skiiittt länge så jag tog skeden å kasta iväg sen slog det mej vad gjorde jag haha å bara ap skratta
    Anonym (orolig) skrev 2016-02-17 06:57:26 följande:
    Ha ha.. ja jag hoppas man kommer kunna skratta mer åt allt sen.. just nu känns det bara så jobbigt och bli sur för allt
    Vi får hoppas :)
    SatuSv skrev 2016-02-17 09:36:38 följande:

Hur mår ni?
    Jag har lite hjärtklappning (hade det i början av förra grav med),drack en kopp kaffe och åt en macka,drack ett glad juice och jag är PROPPMÄTT. Mår lite illa och har lite lite molvärk. Försöker att inte tänka så mkt på graviditeten men omöjligt,vill bara att första trimestern ska flyga förbi.

Mår illa här med så fort jag äter eller dricker mollnande verk har jag med både i tuttarna å i magen ;)
    Anonym (Nr5) skrev 2016-02-17 10:11:02 följande:

Hej alla ' får jag hoppa in här inne? Plussade i morse bim -2 och bf blir nog 27 oktober. Har sedan innan 4 barn så detta blir vårat 5 barn

Välkommen:)många barn du har hut gamla är dina andra
Svar på tråden BF Oktober 2016