BF Oktober 2016
Blir galen på alla dessa ????? Hela tiden när man försöker göra smilisar buhu tack förresten alla som grattat mej :)
Blir galen på alla dessa ????? Hela tiden när man försöker göra smilisar buhu tack förresten alla som grattat mej :)
Eftersom alla ni nu har Facebook så vad ska vi då med denna grupp till ?
Är så förbaskat jävla yr :( å så jäkla ont i skallen å ont nedre delen av ryggen bågon mer som har som mej?
Då var man inte ensam om yr heten :) å trött ska vi inte snacka om å vi är bara i början av allt hihi
Känns som alla är på facebook istället för här. Är jag den enda som ej är med på f.b? Alltså jag har ju konto där,men vill ej vara där förrän efter v 12
Usch ikväll fick min man sig en släng av alla mina graviditetshormoner... Han ville inte hålla om mig när vi skulle sova, för ja oftast blir så varm... men just idag ville jag det. När han sa nej så explodera jag... och han fick höra all min frustration... sluta med att jag storma ut ur sovrummet och nu ligger på soffan för att lugna ner mig. Har rätt hett temperament annars, men nu explodera jag på 3 sek
Godmorgon på ER :)
Då börjar vi dagen med att bli sugen på kaffe sen när man ska börja dricka mår man skit illa ;)
Hur mår ni?
Jag har lite hjärtklappning (hade det i början av förra grav med),drack en kopp kaffe och åt en macka,drack ett glad juice och jag är PROPPMÄTT. Mår lite illa och har lite lite molvärk. Försöker att inte tänka så mkt på graviditeten men omöjligt,vill bara att första trimestern ska flyga förbi.
Hej alla ' får jag hoppa in här inne? Plussade i morse bim -2 och bf blir nog 27 oktober. Har sedan innan 4 barn så detta blir vårat 5 barn