Inlägg från: Mammatilljesperochkevin06 |Visa alla inlägg
  • Mammatilljesperochkevin06

BF Oktober 2016

Nossreep skrev 2016-02-21 20:29:18 följande:

Nu har snart den här långa helgen gått, i morgon ska jag fått veta om mitt hcg blivit nå högre.

Tyvärr känner jag dock att hoppet börjar överge mig, har slutat små blöda efter 3dagar & brösten har slutat ömma. Men de där illamåendet kommer och går precis som innan och så även yrseln och tröttheten..
    Frågan är, hur ska jag kunna somna ikväll med alla dessa tankar..

Förstår exakt hur du känner kag sluta blöda igår kväll åxå men har alla andra symptom än å känner mig mer gravid nu än någonsin men du får höra Av dig i morgon hur allt har gått du finns i våra tankar kram på dej
    Nossreep skrev 2016-02-22 14:05:48 följande:
    Jag frågade i morse och mellan 2-3timmar brukade det ta. :) men idag tog allt så mycket längre tid, hela vårdens datasystem har kraschat här så dom får inte fram en endaste journal. Så även fast jag lämnade provet kl 9, så har dom inte fått fram något svar ännu... Åh jag som ville veta nu och helst nyss. Men vad ligger du på och i vilken vecka är du i?
    Har du fått något svar än?
    Villhabarn29 skrev 2016-02-23 13:21:19 följande:

Zzzzz.. Någon här som varit gravid som vet när trötthet (extrem) brukar ge med sig? Förstår att det även är individuellt. .

Räcker upp handen är hela tiden över trött sen rätt bad det är så är jag pigg som en mört
Svar på tråden BF Oktober 2016