• Ggrahnen

BF Oktober 2016

Hej hej. Hoppar in här med det lilla hopp jag har. V 6+1 men ska på ul på fredag. Fick MA innan jul varav den lilla hade varit död i 6 veckor utan att min kropp stötte ifrån sig. Fick göra abort och jag låg och grät i en vecka i streck. Nu har jag fått samma symptom igen..eller förhoppningsvis bara över paranoid. Visar sig på fredag. Håll tummarna för att hjärtat slår!! Isf är det BF 10/10

• Ggrahnen

Är det någon annan som är väldigt törstig? V.6+2 och min mun är ständigt som en öken!! Hoppas inte grav.diabetes bara..

• Ggrahnen
    Frufin skrev 2016-02-17 22:11:21 följande:

Samma här!! Haha! Vad roligt att höra. Jag bara hinkar i mig-såå törstig!

Phu! Då verkar det vara ett vanligt fenomen!! ????????
  • Ggrahnen
    Nossreep skrev 2016-02-18 19:19:51 följande:

Jag har pratat med 1177 som nu tycker att jag ska åka in, så nu väntar jag bara på att sambon ska komma hem från veckans jobb. Så jag hoppas att jag tar mig iväg vi 21..

Jag åkte också in akut förra gången. Fast efter 6 veckor. Ingen ville lyssna på mig utan så bara åt mig att avvakta. Så jag avvaktade..tillslut sket jag i vad alla sa och åkte in. Visade MA. Var i v.12 och plutten hade dött i v.6. Det är inte för att skrämmas, men det är bättre att få besked tidigt och förhoppningsvis får du ett positivt besked!!!!! Håller tummarna för dig verkligen!!!! Skickar en massa styrka!!!
  • Ggrahnen

Jag börjar bli så nervös nu. Fick som sagt ma förra gången och förra veckan blödde jag på samma sätt som förra graviditeten. Fick tid för vul imorgon för att se om något hjärta slår. Har inte tänkt så mycket på det på hela veckan men nu börjar det komma.. Tog ledigt från jobbet för säkerhets skull..

• Ggrahnen
    trex2013 skrev 2016-02-19 08:13:58 följande:

hoppas det går bra för dig i dag och allt ser bra ut!

Jag hade så hög puls så han var osäker på om det bara var jag eller om det fanns någon annan puls. Men har tycker att det ändå borde varit tydligt grån lillen och tycker jag ska förbereda mig på att jag har fått MA igen.. Nytt VUL på onsdag. Har det inte utvecklas nåt tills dess så blir det abort....igen..
  • Ggrahnen

Var på VUL idag pga misstänkt MA. HJÄRTAT SLOG!!!!! Åh vad jag grinade av lycka! Var häftigare än att hoppa fallskärm!! 7+2 BF 10/10 <3 <3 <3

• Ggrahnen
    Mammatilljesperochkevin06 skrev 2016-02-25 15:12:36 följande:

Ja jag har börjat gå som en anka men tycker det är alldeles för tiiiiiiidiigggttt

Jag med!!! Försöker hela tiden anstränga mig för att gå normalt!!
  • Ggrahnen
    Mammatilljesperochkevin06 skrev 2016-02-25 21:47:51 följande:

Hehe ja folk tittar ju lixom på en haha jag är. Bara i vecka 7 ;) du då

Jag är i vecka 8!!! Haha!! Jag hoppas verkligen inte att någon tänker på det!! Men jag känner ju att jag går konstigt! Hahaha
Svar på tråden BF Oktober 2016