BF Oktober 2016
Hur svarar man på någons inlägg?
Hur svarar man på någons inlägg?
Kul att vi är några st från uppsalatrakten och bf samma månad :)
Vecka 9 här.. Går långsamt :)
Tredje barnet om allt går vägen, har två mf ganska nyligen varav ett var i v 12 så lite nervös är man..
Håller tummarna för oss! I mitt "logiska" tänkande så betyder det bara att vi har större chans till att det ska gå vägen denna gång. :)
Jaha vulet idag gick inte som tänkt... hittades inget foster så återbesök om 2 v. Hittills likadant som för några månader sen, ovisshet o många kommer från v 5 till 12, för att sen få tabletter att driva ut det o sen blödning i 7 veckor.
Orkar inte en gång till :(
För er som bodde i Uppsala så hittade jag en fb-grupp. Uppsala mammor BF 2016. :)
Grattis! Mitt tips är att gå tillbaka några sidor och kolla vem som startade grupp senast.. Ifall Ditt inlägg försvinner i mängden innan rätt person hinner se de.. :)
UL på tisdag, är i vecka 8+3.
Vill så gärna lägga upp ett fint foto som jag meckat ihop där det visar att vi blir 3 i oktober.
Men samtidigt som jag vill dela med mig till ALLA på min facebook. Så är jag rädd.
Tänk om jag lägger upp bilden, får massa respons och sen går inte graviditeten hela vägen?
Då ska jag sitta och förklara för alla "nä är inte gravid"
Hur resonerar ni?
Det gör mig lite ledsen att gå och hålla detta "hemligt", vill så gärna dela med mig till kollegor och vänner och också på så sätt inse att detta är verkligt:)
Jag berättade för dom allra närmaste ganska direkt efter plus, mina föräldrar och närmaste systrarna och min bästa vän. Men resten har jag bestämt att inte säga nånting till förän jag passerat v 12. Vill känna mig säker denna gång. Skulle det gå illa så har jag ju iaf berättat för dom som jag vill ha stöd och tröst från isf. :) känns lagom.
V.11 idag. Har så jää**a ont i korsryggen.. Någon som känner igen det? Undrar också över vad ni haft för symptom i denna vecka. Jag är onaturligt trött men orkar definitivt mycket mer än för två veckor sedan!!! Känns lite läskigt när symptomen börjar avta liksom..
Hej :) jag är v10 9+3 och känner inte så mycket alls har inte gjort det heller direkt förutom ömma bröst och lite tröttare än vanligt kanske. Gjorde VUL v8 7+5 och såg hjärta och en liten skrutt. Funderar på ett vul på fredag när jag går in i v 11. Är lite orolig av mig när jag hade ett ma i december tyvärr.
De kan ju vara så att alla symptom du haft innan börjar avta i v11-12 hört det är fullt normalt
Har du gjort nått vul /ul? ????