Anonym (Rådvill) skrev 2016-04-29 16:42:17 följande:
jag är en vecka efter dig i tid! nä känner lite detsamma här, man får som sagt tänka på belöningen. ;) lyckost som har en karl som gillar planering min är raka motsatsen mot mig. När har du RUL? jag har 20/5, längtar dit.har inte fått så stor mage ännu så är lite oroligt på att pyret mår bra. känner du förresten av bebisen något ännu? jag gör det inte ännu.
Vi har rul den 16 maj, trots vi redan gjort en del ul så längtar vi något enormt,men mest längtar jag nog efter att få veta vad det är,men vet ju att det inte alls är säkert att de kan se... men vi håller tummarna.
Men ändå bra att du i alla fall är mycket för att planera, då får din man hänga med på det du bestämmer
Jag känner bebisen, men detta är inte min första graviditet så då brukar man känna det snabbare, men är ändå förvånad för min moderkaka ligger fram, eller på sista ul i måndags såg dr att jag hade två moderkakor som var lika stora. Får se på rul om det är tvillingar men det tror de inte, de har redan kollat det tidigare och inte sett mer än en bebis, så mest troligt har det varit en tvilling som tillbakabildats.
Alla får mage olika tidigt, så jag är övertygad om att din lilla bebis har det hur bra som helst där inne