• engsan

någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?

Hejsan
    Har i helg avslutat behandling med provera och väntar nu att mensen ska komma igång. Då börjar vi vår första ivf behandling! Är det någon som vill följas åt?

• Svar på tråden någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?
  • Filli89
    Ccilla skrev 2016-02-26 08:48:21 följande:

Grattis :)

Tack men tror inte de är något som håller. Får vänta till onsdag o se om de är positivt. Har inte blödit något sens igår men är inställd på en kemisk. Onödigt o dra ut på mensen med Lutinus om det är den som håller tillbaka mensen bättre o sätta igång med fet istället isf innan kliniken stänger för påsk.
  • Mariana79
    engsan skrev 2016-02-26 17:22:04 följande:

Testet var negativt vilket jag redan räknat ut. Mer ont i magen nu och blödningen är klarröd och ökar i mängd! Då är det bara försöka ta sig upp ur gropen igen och hitta nya krafter om än det känns just nu att jag fan ger upp! Så jävla orättvist livet kan vara!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nej!!!! Jag beklagar, fy så ledsamt :(

Stor kram <3
  • MoM11

Grattis Mollan ovh filli!

Fy vad tråkigt engsan, lider med dig.

Sitter själv och funderar på nör jag ska göra FET. On det finns något jag kan göra för att öka chanserna. Hittills 6 embryon som inte fäst...

• Ccilla
    engsan skrev 2016-02-26 17:22:04 följande:
    Testet var negativt vilket jag redan räknat ut. Mer ont i magen nu och blödningen är klarröd och ökar i mängd! Då är det bara försöka ta sig upp ur gropen igen och hitta nya krafter om än det känns just nu att jag fan ger upp! Så jävla orättvist livet kan vara!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så tråkigt engsan! Kram till dig ❤️
  • Mollan79

Nu skiter jag i fil och citronvatten!
    Jag har köpt canesten, kan ju knappt gå P.g.a denna underlivssvampen.
    I morgon är min officiella testdag och jag hoppas mitt + håller i sig. Men förutom liite ömma bröst känner jag verkligen ingenting, så jag har svårt att tro på denna graviditet :/

• Mariana79

Då min man åker på tjänsteresa jätte tidigt i morgonbitti som är vår td. Så bestämde vi att testa imorse istället. Kl 05.30 kunde jag inte hålla mig längre var så kissnödig och nervös. Tog ett CB digital och det där timglaset höll på i en evighet tyckte jag! Men tillslut kom det fram Gravid 2-3 veckor!!!!

Alltså herregud är det sant? Eller sover jag fortfarande? Så tacksam och lycklig!!

Kram!

• Ccilla
    Mariana79 skrev 2016-02-28 06:41:05 följande:
    Då min man åker på tjänsteresa jätte tidigt i morgonbitti som är vår td. Så bestämde vi att testa imorse istället. Kl 05.30 kunde jag inte hålla mig längre var så kissnödig och nervös. Tog ett CB digital och det där timglaset höll på i en evighet tyckte jag! Men tillslut kom det fram Gravid 2-3 veckor!!!! Alltså herregud är det sant? Eller sover jag fortfarande? Så tacksam och lycklig!! Kram!

Åh så roligt!! Grattis :)
  • Mollan79

Grattis Mariana79!
    Jag fick oxå 2-3 och andra starka test.
    Nu ska jag sluta testa o vänta på vul :)

• engsan

Stort grattis till er tjejer! Förra inlägget skulle avslutas med Ett hjärta men det blev tydligen frågetecken i stället! Kram

Svar på tråden någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?