• engsan

någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?

Hejsan
    Har i helg avslutat behandling med provera och väntar nu att mensen ska komma igång. Då börjar vi vår första ivf behandling! Är det någon som vill följas åt?

• Svar på tråden någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?
  • engsan
    Mariana79 skrev 2016-02-24 11:40:34 följande:
    Puss på dig :)

Känns dock som om mensen är på g.... rinnande känsla där nere och mensvärken har blivit lite intensivare.... :(
    Håller tummarna för dig nu mariana79!
    Någon av oss alla här inne måste väl ändå lyckas??!!
  • Mariana79
    engsan skrev 2016-02-24 11:44:44 följande:

Håller tummarna för dig nu mariana79!

Någon av oss alla här inne måste väl ändå lyckas??!!

<3 <3 <3
  • Mollan79

Ville bara lugna er lite. Mensvärk är inte = mens, jag hade det sist och lite bruna flytningar när mensen skulle varit. Men det gick över, men mensvärken kan man känna i flera månader. Det är ju så likt växtvärken i livmodern.
    Jag hoppas verkligen att det är så för dig engsan!
    Själv känner jag ingenting! Vet inte om det är bra lr dåligt :/

• engsan
    Mollan79 skrev 2016-02-24 12:31:07 följande:

Ville bara lugna er lite. Mensvärk är inte = mens, jag hade det sist och lite bruna flytningar när mensen skulle varit. Men det gick över, men mensvärken kan man känna i flera månader. Det är ju så likt växtvärken i livmodern.
    Jag hoppas verkligen att det är så för dig engsan!
    Själv känner jag ingenting! Vet inte om det är bra lr dåligt :/

Hoppas verkligen att du har rätt och jag vet attdet kan vara så i början. Men jag har ju haft så här vid mina missfall tidigare så det är sjukt svårt att tro att det skulle vara någon skillnad denna gång!
    Bara lipar hela tiden och känner och ser säkert ut som världens ynkligaste människa också! Borde ju hålla hoppet upp tills jag faktiskt vet att det är kört men det är jävligt svårt med tanke på tidigare erfarenheter!
    Kram och tack för att ni försöker skänka lite hopp! <3 skönt bara att få skriva av sig lite
  • MoM11

Vad tråkigt engsan, känner igen mig. Varje gång jag fått en pytteliten antydan till spotting så ställer jag in mig på att det är kört, då jag jämför med tidigare erfarenheter. Men samtidigt hör man om så många som lyckas trots detta. Hoppas du är en av dem!

• engsan
    MoM11 skrev 2016-02-24 14:24:07 följande:

Vad tråkigt engsan, känner igen mig. Varje gång jag fått en pytteliten antydan till spotting så ställer jag in mig på att det är kört, då jag jämför med tidigare erfarenheter. Men samtidigt hör man om så många som lyckas trots detta. Hoppas du är en av dem!

Ja jag önskar så att få vara en av dom! Men men! Bara vänta och se! Det har inte kommit nå mer sen i morse, men har ont till och från i magen! Kommer lite lite ljusrosa färg i lutinusen som kommer ut!
  • Mariana79
    engsan skrev 2016-02-24 15:56:31 följande:

Ja jag önskar så att få vara en av dom! Men men! Bara vänta och se! Det har inte kommit nå mer sen i morse, men har ont till och från i magen! Kommer lite lite ljusrosa färg i lutinusen som kommer ut!

Hur går det engsan? Tänker på dig!
  • engsan
    Mariana79 skrev 2016-02-24 18:41:38 följande:
    Hur går det engsan? Tänker på dig!
    Händer inte så mkt! Har fortfarande ont i magen, och det kommer ljusrosa flytningar! Känner mig så sorgsen! Fattar inte varför jag ställde in mig på att det skulle lyckas på första försöket?!??! Så korkat! Hemma först efter 22 och vet inte hur jag ska göra med testet! Även om det mot all förmodan skulle visa positivt så tror jag inte det kommer hållas kvar! Hatar att sitta och tycka synd om mig själv men jag känner mig helt slut!
    Tack för omtanken, känns så skönt att ha någon att skriva med!
  • Mariana79
    engsan skrev 2016-02-24 19:12:30 följande:

Händer inte så mkt! Har fortfarande ont i magen, och det kommer ljusrosa flytningar! Känner mig så sorgsen! Fattar inte varför jag ställde in mig på att det skulle lyckas på första försöket?!??! Så korkat! Hemma först efter 22 och vet inte hur jag ska göra med testet! Även om det mot all förmodan skulle visa positivt så tror jag inte det kommer hållas kvar! Hatar att sitta och tycka synd om mig själv men jag känner mig helt slut!

Tack för omtanken, känns så skönt att ha någon att skriva med!

Du är också hopplöst optimistisk precis som jag, fast det är ju ändå skönt att tänka positivt fram till verkligheten bevisar motsatsen (om det nu är så) Jag tror att fallet blir lika hårt oavsett om man tänker en positiv utgång eller en negativ. Hoppet är ju det sista som överger människan, det är ju därför man hela tiden fortsätter och utsätter sig för detta <3

Jag förstår om du tvekar gällande gravtestet, jag skulle nog testa ikväll och sedan även imorgon eller andra dagar för att se om det eventuella strecket förändras.

Finns inga uppmuntrande ord jag kan ge dig förutom att du inte är ensam. Skriv av dig - skriv en hel uppsats om du vill. Jag lovar att läsa <3

Kram!
  • engsan
    Mariana79 skrev 2016-02-24 19:23:43 följande:
    Du är också hopplöst optimistisk precis som jag, fast det är ju ändå skönt att tänka positivt fram till verkligheten bevisar motsatsen (om det nu är så) Jag tror att fallet blir lika hårt oavsett om man tänker en positiv utgång eller en negativ. Hoppet är ju det sista som överger människan, det är ju därför man hela tiden fortsätter och utsätter sig för detta <3

Jag förstår om du tvekar gällande gravtestet, jag skulle nog testa ikväll och sedan även imorgon eller andra dagar för att se om det eventuella strecket förändras.

Finns inga uppmuntrande ord jag kan ge dig förutom att du inte är ensam. Skriv av dig - skriv en hel uppsats om du vill. Jag lovar att läsa <3

Kram!
    Tack snälla du <3
Svar på tråden någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?