någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?
Hejsan
Har i helg avslutat behandling med provera och väntar nu att mensen ska komma igång. Då börjar vi vår första ivf behandling! Är det någon som vill följas åt?
Hejsan
Har i helg avslutat behandling med provera och väntar nu att mensen ska komma igång. Då börjar vi vår första ivf behandling! Är det någon som vill följas åt?
Håller tummarna för dig nu mariana79!
Någon av oss alla här inne måste väl ändå lyckas??!!
Ville bara lugna er lite. Mensvärk är inte = mens, jag hade det sist och lite bruna flytningar när mensen skulle varit. Men det gick över, men mensvärken kan man känna i flera månader. Det är ju så likt växtvärken i livmodern.
Jag hoppas verkligen att det är så för dig engsan!
Själv känner jag ingenting! Vet inte om det är bra lr dåligt :/
Ville bara lugna er lite. Mensvärk är inte = mens, jag hade det sist och lite bruna flytningar när mensen skulle varit. Men det gick över, men mensvärken kan man känna i flera månader. Det är ju så likt växtvärken i livmodern.
Jag hoppas verkligen att det är så för dig engsan!
Själv känner jag ingenting! Vet inte om det är bra lr dåligt :/
Vad tråkigt engsan, känner igen mig. Varje gång jag fått en pytteliten antydan till spotting så ställer jag in mig på att det är kört, då jag jämför med tidigare erfarenheter. Men samtidigt hör man om så många som lyckas trots detta. Hoppas du är en av dem!
Vad tråkigt engsan, känner igen mig. Varje gång jag fått en pytteliten antydan till spotting så ställer jag in mig på att det är kört, då jag jämför med tidigare erfarenheter. Men samtidigt hör man om så många som lyckas trots detta. Hoppas du är en av dem!
Ja jag önskar så att få vara en av dom! Men men! Bara vänta och se! Det har inte kommit nå mer sen i morse, men har ont till och från i magen! Kommer lite lite ljusrosa färg i lutinusen som kommer ut!
Händer inte så mkt! Har fortfarande ont i magen, och det kommer ljusrosa flytningar! Känner mig så sorgsen! Fattar inte varför jag ställde in mig på att det skulle lyckas på första försöket?!??! Så korkat! Hemma först efter 22 och vet inte hur jag ska göra med testet! Även om det mot all förmodan skulle visa positivt så tror jag inte det kommer hållas kvar! Hatar att sitta och tycka synd om mig själv men jag känner mig helt slut!
Tack för omtanken, känns så skönt att ha någon att skriva med!