• engsan

någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?

Hejsan
    Har i helg avslutat behandling med provera och väntar nu att mensen ska komma igång. Då börjar vi vår första ivf behandling! Är det någon som vill följas åt?

• Svar på tråden någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?
  • engsan
    Mariana79 skrev 2016-02-24 09:20:36 följande:
    Nej nej nej nej!

Måtte det vara sköra slemhinnor! Ber för dig <3

Stor Kram!!!!
    Ja hoppas kan man men har ju mensvärk oxå så det kan inte vara en slump att både mensvärk och färgad flytning kommer just kring dessa dagar då mens borde koma! Fortsätter detta under dagen gör jag testet i kväll för att få det bekräftat!
  • Mariana79
    engsan skrev 2016-02-24 09:34:08 följande:

Ja hoppas kan man men har ju mensvärk oxå så det kan inte vara en slump att både mensvärk och färgad flytning kommer just kring dessa dagar då mens borde koma! Fortsätter detta under dagen gör jag testet i kväll för att få det bekräftat!

Det gör du rätt i ta testet ikväll så får du svar, positivt hoppas vi på!!!! <3

Kram ?!?
  • Ccilla

Engsan man kan ju få blödningar ändå men förstår sig precis! Hoppas på positivt test! Kram

• Ccilla
    Mariana79 skrev 2016-02-24 09:19:37 följande:
    Vad härligt att du får köra igång direkt! Själv måste jag gå ner hutlöst mycket innan jag får sätta igång igen så isf kommer det ta tid till nästa försök. Det är oxå därför jag sätter så extremt stort hopp till denna gång att det ska lyckas.

Känns bra och nu är ju inte allt nytt denna gången. Man vet vad som ska hända. Dom har inte sagt så mycket om min vikt men 83 kg är väl för mycket antar jag?! Hoppas det går bra för dig! Inte lätt att banta när man helst vill tröstäta för allt skiter sig.. Kram
  • Mariana79
    Ccilla skrev 2016-02-24 10:44:35 följande:

Känns bra och nu är ju inte allt nytt denna gången. Man vet vad som ska hända. Dom har inte sagt så mycket om min vikt men 83 kg är väl för mycket antar jag?! Hoppas det går bra för dig! Inte lätt att banta när man helst vill tröstäta för allt skiter sig.. Kram

Har de inte nämnt din vikt, så är den inga problem. För är man överviktig så säger läkarna det till en i typ varannan mening.

Nej usch, hoppas jag slipper för det kommer att bli hetsbantning isf i rena rama ilskan och besvikelsen. Och det är ju inte hälsosamt heller.

Är jag gravid så ska jag så mycket jag kan försöka undvika att gå upp så extremt mycket. Ingen bantning givetvis men försöka röra på mig så mycket jag kan. Och försöka undvika socker och gluten.
  • Ccilla

Gluten har jag slutat med och känner mig lite mindre svullen. Sockret är svårare med.. Riktig gottegris! Nej hetsbantning är inte bra. Klart du är gravid :)

• engsan
    Ccilla skrev 2016-02-24 10:40:32 följande:

Engsan man kan ju få blödningar ändå men förstår sig precis! Hoppas på positivt test! Kram

Ja det kan man! Men av egen erfarenhet så innebär bruna flytningar missfall för min del! Har låst in mig på toan på jobbet och gråtit floder. Kan ju hoppas det tagit sig ändå men har ju mensvärk också så svårt att tro att det skulle lyckats!
  • Ccilla
    engsan skrev 2016-02-24 11:14:40 följande:
    Ja det kan man! Men av egen erfarenhet så innebär bruna flytningar missfall för min del! Har låst in mig på toan på jobbet och gråtit floder. Kan ju hoppas det tagit sig ändå men har ju mensvärk också så svårt att tro att det skulle lyckats!

Jag vet hur du känner... Bamsekram
  • Mariana79
    Ccilla skrev 2016-02-24 11:07:05 följande:

Gluten har jag slutat med och känner mig lite mindre svullen. Sockret är svårare med.. Riktig gottegris! Nej hetsbantning är inte bra. Klart du är gravid :)

Puss på dig :)

Känns dock som om mensen är på g.... rinnande känsla där nere och mensvärken har blivit lite intensivare.... :(
  • Mariana79
    engsan skrev 2016-02-24 11:14:40 följande:

Blir så ledsen av att läsa detta! :'(

Kram!!
Svar på tråden någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?