någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?
Hejsan
Har i helg avslutat behandling med provera och väntar nu att mensen ska komma igång. Då börjar vi vår första ivf behandling! Är det någon som vill följas åt?
Hejsan
Har i helg avslutat behandling med provera och väntar nu att mensen ska komma igång. Då börjar vi vår första ivf behandling! Är det någon som vill följas åt?
Ja hoppas kan man men har ju mensvärk oxå så det kan inte vara en slump att både mensvärk och färgad flytning kommer just kring dessa dagar då mens borde koma! Fortsätter detta under dagen gör jag testet i kväll för att få det bekräftat!
Engsan man kan ju få blödningar ändå men förstår sig precis! Hoppas på positivt test! Kram
Känns bra och nu är ju inte allt nytt denna gången. Man vet vad som ska hända. Dom har inte sagt så mycket om min vikt men 83 kg är väl för mycket antar jag?! Hoppas det går bra för dig! Inte lätt att banta när man helst vill tröstäta för allt skiter sig.. Kram
Gluten har jag slutat med och känner mig lite mindre svullen. Sockret är svårare med.. Riktig gottegris! Nej hetsbantning är inte bra. Klart du är gravid :)
Engsan man kan ju få blödningar ändå men förstår sig precis! Hoppas på positivt test! Kram
Gluten har jag slutat med och känner mig lite mindre svullen. Sockret är svårare med.. Riktig gottegris! Nej hetsbantning är inte bra. Klart du är gravid :)
Ja det kan man! Men av egen erfarenhet så innebär bruna flytningar missfall för min del! Har låst in mig på toan på jobbet och gråtit floder. Kan ju hoppas det tagit sig ändå men har ju mensvärk också så svårt att tro att det skulle lyckats!