någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?
Hejsan
Har i helg avslutat behandling med provera och väntar nu att mensen ska komma igång. Då börjar vi vår första ivf behandling! Är det någon som vill följas åt?
Hejsan
Har i helg avslutat behandling med provera och väntar nu att mensen ska komma igång. Då börjar vi vår första ivf behandling! Är det någon som vill följas åt?
Fysiskt börjar jag bli människa igen.
Men psyket får jag nog jobba på med ett tag.
Mkt hjärnspöken att jaga bort.
Graviditeten går tack och lov bra och är inne på månad 6 nu :)
Hur går det med dig engsan? Tänker på dig/er ofta. Kram
Hur går det med dig engsan? Tänker på dig/er ofta. Kram
Kl 19.17 tisdag 18/7 föddes en frisk vacker pojke på 53 cm och 3860gr!
Är så otroligt tacksam över att äntligen fått bli mamma för andra gången. Det har ju vart långt ifrån enkelt och självklart! Många år av kämpande för att få barn är över, men nu väntar kampen mot cancern istället. Ta hand om er, var rädd om er och ta vara på dagarna! Man vet aldrig vad som väntar runt hörnet!
Kram
Är så otroligt tacksam över att äntligen fått bli mamma för andra gången. Det har ju vart långt ifrån enkelt och självklart! Många år av kämpande för att få barn är över, men nu väntar kampen mot cancern istället. Ta hand om er, var rädd om er och ta vara på dagarna! Man vet aldrig vad som väntar runt hörnet!
Kram
Grattis engsan vilka härliga nyheter! Önskar dig all lycka med din behandling. Hoppas du får vara frisk och att hela familjen kan njuta av att vara tillsammans.
Själv kämpar jag fortfarande med att få ett andra barn, snart 5,5 år. Blev gravid i februari men fick missfall. Blir ytterligare ivf i september som det ser ut nu.
Grattis engsan vilka härliga nyheter! Önskar dig all lycka med din behandling. Hoppas du får vara frisk och att hela familjen kan njuta av att vara tillsammans.
Själv kämpar jag fortfarande med att få ett andra barn, snart 5,5 år. Blev gravid i februari men fick missfall. Blir ytterligare ivf i september som det ser ut nu.
Stort grattis engsan! Så roligt:) Håller tummarna att allt går bra med cancern. Det här fixar du! Jag själv har mer eller mindre gett upp det här med barn. Tredje försöket tog sig inte och kliniken har skrivit ut mig. Läkaren anser att äggdonation är det som gäller. Jag tror inte jag orkar gå igenom det. Kram till dig och lycka till!
Kram
Hej! Jag och en vän har startat en podd - Ruvarpodden - om barnlöshet, barnlängtan och IVF där vi pratar fritt om våra känslor kring IVF och barnlöshet och vår resa mot barn - podden finns på Itunes, soundcloud, och Acast. Nytt avsnitt kommer varje torsdag! kram