någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?
Hejsan
Har i helg avslutat behandling med provera och väntar nu att mensen ska komma igång. Då börjar vi vår första ivf behandling! Är det någon som vill följas åt?
Hejsan
Har i helg avslutat behandling med provera och väntar nu att mensen ska komma igång. Då börjar vi vår första ivf behandling! Är det någon som vill följas åt?
Grattis Mollan och Mariana! Underbara nyheter!
Grattis Mariana. <3
Stort grattis till er tjejer! Förra inlägget skulle avslutas med Ett hjärta men det blev tydligen frågetecken i stället! Kram
Tack tjejer <3 från botten av mitt hjärta önskar jag er alla ett stort lycka till <3
Hej lite bättre känns det efter att helgen passerat men men.....
Jag började ju med rosa flytningar på dag typ 13,14 som sen gick över i mer och mer mensliknande blödning och jag blöder än i dag. Har inte slutat med lutinus utan tar dom sista dagen idag då vår riktiga testdag är i morgon! Så jag har alltså blött rejält trots lutinus. Men jag har också haft rejäl mensvärk under tiden jag blött. Den avtog typ i lördags! I morgon bitti gör jag gravtest igen och medelar kliniken detta.
Tack för alla grattis och jag beklagar verkligen er som tyvärr inte lyckades denna gång <3
Jag hoppas ni får ert + i framtiden.
Jag ringde in mitt resultat idag och fick tid för vul 22/3. Jag skulle sluta med Lutinus idag vilket är läskigt eftersom jag fick missfallet sist när jag gjorde det. Denna ständiga oro, att man inte bara kan vara glad. Känner mig otacksam, men det är svårt att vara lugn efter så lång tid och 5 försök. Kram på er
Tack för alla grattis och jag beklagar verkligen er som tyvärr inte lyckades denna gång <3
Jag hoppas ni får ert + i framtiden.
Jag ringde in mitt resultat idag och fick tid för vul 22/3. Jag skulle sluta med Lutinus idag vilket är läskigt eftersom jag fick missfallet sist när jag gjorde det. Denna ständiga oro, att man inte bara kan vara glad. Känner mig otacksam, men det är svårt att vara lugn efter så lång tid och 5 försök. Kram på er
Alltså orkade inte vänta mer. Jag är gravid. Det är så overkligt att jag kommer nog sitta uppe hela natten av hype. Nu börjar det flera veckor av oro.