någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?
Hejsan
Har i helg avslutat behandling med provera och väntar nu att mensen ska komma igång. Då börjar vi vår första ivf behandling! Är det någon som vill följas åt?
Hejsan
Har i helg avslutat behandling med provera och väntar nu att mensen ska komma igång. Då börjar vi vår första ivf behandling! Är det någon som vill följas åt?
Jag hoppas det inte är någon fara Mariana fast jag vet vilken skräck blödningar ger.
Jag har själv börjat få lite molvärk och är livrädd att det ska bli nåt fel :(
Jag hoppas verkligen att vi allihop kommer lyckas hela vägen till slut <3
Jag hoppas det inte är någon fara Mariana fast jag vet vilken skräck blödningar ger.
Jag har själv börjat få lite molvärk och är livrädd att det ska bli nåt fel :(
Jag hoppas verkligen att vi allihop kommer lyckas hela vägen till slut <3
Ha ha ha inte växtnäring - växtvärk ska det va :D
Min mage vände sig just ut och in! Mitt hjärta med! Min sambo har ju en pojke sedan tidigare som just fyllt 19 år! Han kom just hem och berättade att han ska bli pappa!
Jag vet inte vart jag ska ta vägen! Jag trodde jag skulle kräkas samtidigt som jag försökte skärpa mig och visa att vi stöttar honom och finns här för honom! Det gör så ont i mitt hjärta på ett kluvet sätt och jag vet inte hur jag ska hantera min känslor!
Vad jobbigt för dig engsan! Kan tänka mig att det är en hel massa blandade känslor som kommer fram.