Novemberbebis?
Någon som plussat nyligen och vill följas åt?:)
Jag har precis plussat och är i v 4+1!
Bf 20e november om allt går bra
Någon som plussat nyligen och vill följas åt?:)
Jag har precis plussat och är i v 4+1!
Bf 20e november om allt går bra
Hejsan ja är gravid v 7 6+0 idag.
tror ja hade väldigt tidigt MF 13/2 så är lite osäker på exakt vilken v ja är i eftersom ja plussade tidigt på menscykeln.
Har en son som nyss fyllde 1 år.
Hej alla. Vi har en Facebook grupp som är hemlig om ni vill vara med där så skicka meddelande här om va ni heter så ska jag lägga in er. :)
Hej på er här inne, tänkte hoppa in här om jag får. Om allt går som det ska så är bf 24/11 en dag efter min födelsedag :)
Dock är jag lite osäker just nu då jag fått väldigt svagt plus än sålänge och har inte testat igen för jag tror jag är en sådan med väldigt låga hormonnivåer.
Varit gravid några gånger förut men det har alltid slutat i MF/MA. Men jag hoppas denna graviditet går vägen.
Hej på er här inne, tänkte hoppa in här om jag får. Om allt går som det ska så är bf 24/11 en dag efter min födelsedag :)
Dock är jag lite osäker just nu då jag fått väldigt svagt plus än sålänge och har inte testat igen för jag tror jag är en sådan med väldigt låga hormonnivåer.
Varit gravid några gånger förut men det har alltid slutat i MF/MA. Men jag hoppas denna graviditet går vägen.
Samma för mig, vakna inatt och hade så jäkla ont i magen, släppte inte av varken Ipren eller alvedon.. Sist jag hade missfall så startade det på samma sätt så känner mig sjukt orolig nu.. Är i 5+6 idag..
Alltså jag måste fråga er här inne.. Har ni någonsin varit med om att körtlarna i vårtgården svullnat? :o
Jag plussade idag och är i v 5. BF 29 november (enligt appar). 23 år (blir 24 i augusti) och det blir mitt o min sambos andra barn om allt går vägen!
Jag plussade idag och är i v 5. BF 29 november (enligt appar). 23 år (blir 24 i augusti) och det blir mitt o min sambos andra barn om allt går vägen!
Tack så mycket <3
Håller tummarna att det går vägen denna gång för dig/er
Hej! Ja va kul med nån i samma ålder , håller med dig!:) hur gammalt är ditt första barn?
Hej! Jag blir själv 24 år i augusti och väntar också mitt andra barn nu i dec om allt går vägen! Roligt och se någon i samma ålder :)
Hej! Ja va kul med nån i samma ålder , håller med dig!:) hur gammalt är ditt första barn?