Novemberbebis?
Någon som plussat nyligen och vill följas åt?:)
Jag har precis plussat och är i v 4+1!
Bf 20e november om allt går bra
Någon som plussat nyligen och vill följas åt?:)
Jag har precis plussat och är i v 4+1!
Bf 20e november om allt går bra
Jag plussade för en vecka sen. BF 13/11, men 4+6 enligt mina två graviditetsappar... Vad konstigt att vi har olika? Hur har du räknat?
Okej, konstigt att det kan vara så olika. :/
Ja vet faktiskt inte hur dom räknar så länge jag är gravid är ja glad =D får väl veta mer på första ultraljudet hoppas jag hade sista mens första dag 2/2. Kram
Ja vet faktiskt inte hur dom räknar så länge jag är gravid är ja glad =D får väl veta mer på första ultraljudet hoppas jag hade sista mens första dag 2/2. Kram
Jag är beräknad 18/11 om allt går bra
Hejsan!
Jag plussade idag och har kommit fram till bf 19 november.. Jag är lite chockad för det här är ingen planerad graviditet... ???? har ett barn som blir ett nu i maj och en 4-åring sen innan. 3 barn har liksom aldrig funnits i planerna! :/
Jag är glad, men samtidigt skrämmer hela den här situationen mig. Hur ska vi få ihop allt praktiskt? Hur ska vi ha råd? Tid? Ork?
Min sambo vet inget ännu. Han har sagt att han gärna vill ha ett till barn.
Jag ska tillbaka till jobbet och ny tjänst om bara några månader, åka på teamresa, vi har ett bröllop inbokat i sommar! Alla dessa planer som jag inte vet hur de kommer se ut/bli av nu :/
Någon mer här som väntar barn nr 3 eller har 3 sen innan? Hur har det varit?
Min minsta kommer alltså vara 1,5 år när bebisen kommer.
Hjälp!
Hejsan!
Jag plussade idag och har kommit fram till bf 19 november.. Jag är lite chockad för det här är ingen planerad graviditet... ???? har ett barn som blir ett nu i maj och en 4-åring sen innan. 3 barn har liksom aldrig funnits i planerna! :/
Jag är glad, men samtidigt skrämmer hela den här situationen mig. Hur ska vi få ihop allt praktiskt? Hur ska vi ha råd? Tid? Ork?
Min sambo vet inget ännu. Han har sagt att han gärna vill ha ett till barn.
Jag ska tillbaka till jobbet och ny tjänst om bara några månader, åka på teamresa, vi har ett bröllop inbokat i sommar! Alla dessa planer som jag inte vet hur de kommer se ut/bli av nu :/
Någon mer här som väntar barn nr 3 eller har 3 sen innan? Hur har det varit?
Min minsta kommer alltså vara 1,5 år när bebisen kommer.
Hjälp!
Välkommen och grattis! :)
Jag väntar min 3a. Planerad men har precis som du ingen aning om hur det kommer bli.
Väljer att tro de som säger att 3an bara hänger på ;)
Välkommen och grattis! :)
Jag väntar min 3a. Planerad men har precis som du ingen aning om hur det kommer bli.
Väljer att tro de som säger att 3an bara hänger på ;)
Hej, även jag har plussat, i fredags. Inte alls planerat och känner mig ganska vilsen... Hur lägger man till sig till denna grupp? Är ny i detta Forum också.