• Malva2015

Novemberbebis?

Någon som plussat nyligen och vill följas åt?:)

Jag har precis plussat och är i v 4+1!
    Bf 20e november om allt går bra

• Svar på tråden Novemberbebis?
  • Ztella

Lycka till med alla novemberbebisar, jag lämnar er då mina magkramper i helgen slutade i missfall..

• 879214
    Ztella skrev 2016-03-31 22:48:06 följande:

Lycka till med alla novemberbebisar, jag lämnar er då mina magkramper i helgen slutade i missfall..

nej vad tråkigt :( bättre lycka nästa gång! är missfallet konstaterat med vul?
  • Ztella
    879214 skrev 2016-03-31 23:00:56 följande:
    nej vad tråkigt :( bättre lycka nästa gång! är missfallet konstaterat med vul?
    Ja, och hcgprov..
  • boniish
    879214 skrev 2016-03-31 17:12:49 följande:
    åh :( men jag tänker att du ska va glad hehe. själv har jag inte börjat må illa, rädd att något är fel, i min första graviditet mådde ja illa o spydde massa från ca v 6... någon mer i v 6 som ännu inte mår illa? 
    Är vi v 6. Inget illamående alls endast växtvärk som satan som kmr o går emellan åt. De gör mig orolig :(
  • 879214
    boniish skrev 2016-04-01 09:26:45 följande:
    Är vi v 6. Inget illamående alls endast växtvärk som satan som kmr o går emellan åt. De gör mig orolig :(
    vrf orolig om du har växtvärk? illamåendet kan ju komma senare.
  • boniish
    879214 skrev 2016-04-01 09:49:35 följande:
    vrf orolig om du har växtvärk? illamåendet kan ju komma senare.
    För de är första barnet & aldrig känt någon liknande så då inbillar man sig saker. Vet ju inte hur de känns så. Haft ett missfall förra året & försök i 2 år men skulle börja insemination denna månad när mens kom men då visade sig ja va gravid .. Men är väldigt orolig tills ja ska på ultra den 11/4 .

Hur långt är du?
  • 879214
    boniish skrev 2016-04-01 10:29:37 följande:
    För de är första barnet & aldrig känt någon liknande så då inbillar man sig saker. Vet ju inte hur de känns så. Haft ett missfall förra året & försök i 2 år men skulle börja insemination denna månad när mens kom men då visade sig ja va gravid .. Men är väldigt orolig tills ja ska på ultra den 11/4 .

Hur långt är du?
    okej jo då förstår jag dig! jag är i v 6 (5+3)
  • jess8212

Hur långt är du?

Mitt illamående kom inte förrän i v 8 bara över en natt!! Kände ingenting alls fram tills dess
  • boniish
    jess8212 skrev 2016-04-01 15:07:29 följande:

Mitt illamående kom inte förrän i v 8 bara över en natt!! Kände ingenting alls fram tills dess
    Vad skönt. De ja är nervös över är denna molvärk /växtvärk som dem säger. Känns hela tiden så då blir ja orolig.
  • DMcR

Hur långt är du?
    I feel you! Hade ma förra året så det är min enda erfarenhet av graviditet :( Nu är jag i v.7 och symptomen kommer och går.. Inget illamående, känner knappt någonting och blir bara mer och mer nervös inför ul 8/4.
  • RapidAngel
    Ztella skrev 2016-03-31 22:48:06 följande:

Ztella! Jag beklagar! Samma här, skrapades idag. Vi har en "missfallsgrupp" på FB. Kom.
  • boniish
    DMcR skrev 2016-04-01 18:56:04 följande:
    I feel you! Hade ma förra året så det är min enda erfarenhet av graviditet :( Nu är jag i v.7 och symptomen kommer och går.. Inget illamående, känner knappt någonting och blir bara mer och mer nervös inför ul 8/4.
    Ja förstår dig så jobbigt för de tar sån tid tills man ska på ultra & får veta att allt är okej. Ja hoppas de allt går bra för dig . Men bästa är & inte tänka för mkt heller. Förra graviditeten var ja så rädd för allt & inbillade mig massvis med saker & sen fick ja missfall nu försöker ja inte tänka så mkt utan vara som vanligt
  • 879214

Jag är i v 6 och får ibland kraftig mensvärk (+ illamående så känns som ja vill spy av smärta), men efter att ha vart på toa o gjort nr 2 så försvinner den där kraftiga mensvärken, efteråt har jag bara svag mensvärk typ molvärk, himla konstigt tkr jag, någon som haft likadant? Det är mensvärk och inte "toanödig-ont" jag har, känner skillnad på det där i vanliga fall.

• boniish

Ibland känner ja ingen konstigt nog & blir så orolig. Framåt dagen/kvällen har ja svullen mage & extrem molvärk. Brösten känns inte så ömma nu på morgondagen :( börjar bli orolig. Ultra har ja den 11 & ja hoppas denna gången att detta inte slutar med ett missfall igen. Blir tokig när ska man få glädjas & behålla . Ja hoppas allt går bra

• Matl
    Malva2015 skrev 2016-03-31 21:08:38 följande:

Maila till sommaregn@outlook.com och skriv din email adress som är kopplad till fb;)

Jag har mejlat dit nu så hopps jag får komma med i fb gruppen
Svar på tråden Novemberbebis?