Novemberbebis?
Någon som plussat nyligen och vill följas åt?:)
Jag har precis plussat och är i v 4+1!
Bf 20e november om allt går bra
Någon som plussat nyligen och vill följas åt?:)
Jag har precis plussat och är i v 4+1!
Bf 20e november om allt går bra
Ingen som vet vad facebookgruppen heter? :)
Lycka till med alla novemberbebisar, jag lämnar er då mina magkramper i helgen slutade i missfall..
Lycka till med alla novemberbebisar, jag lämnar er då mina magkramper i helgen slutade i missfall..
För de är första barnet & aldrig känt någon liknande så då inbillar man sig saker. Vet ju inte hur de känns så. Haft ett missfall förra året & försök i 2 år men skulle börja insemination denna månad när mens kom men då visade sig ja va gravid .. Men är väldigt orolig tills ja ska på ultra den 11/4 .
Hur långt är du?
Är vi v 6. Inget illamående alls endast växtvärk som satan som kmr o går emellan åt. De gör mig orolig :(
Är vi v 6. Inget illamående alls endast växtvärk som satan som kmr o går emellan åt. De gör mig orolig :(
Jag är i v 6 och får ibland kraftig mensvärk (+ illamående så känns som ja vill spy av smärta), men efter att ha vart på toa o gjort nr 2 så försvinner den där kraftiga mensvärken, efteråt har jag bara svag mensvärk typ molvärk, himla konstigt tkr jag, någon som haft likadant? Det är mensvärk och inte "toanödig-ont" jag har, känner skillnad på det där i vanliga fall.
Ibland känner ja ingen konstigt nog & blir så orolig. Framåt dagen/kvällen har ja svullen mage & extrem molvärk. Brösten känns inte så ömma nu på morgondagen :( börjar bli orolig. Ultra har ja den 11 & ja hoppas denna gången att detta inte slutar med ett missfall igen. Blir tokig när ska man få glädjas & behålla . Ja hoppas allt går bra
Maila till sommaregn@outlook.com och skriv din email adress som är kopplad till fb;)