• Malva2015

Novemberbebis?

Någon som plussat nyligen och vill följas åt?:)

Jag har precis plussat och är i v 4+1!
    Bf 20e november om allt går bra

• Svar på tråden Novemberbebis?
  • MaalinH

Alla som vill bara med i Facebook gruppen, skriv pm eller lägg till mig som vän. Jag heter Malin C Hedström på Facebook! ???? den e hemlig så ni hittar den inte genom att söka.

• Breathe Me

Hej, vill också va med här :)
    Bf 6 nov om allt går som de ska. Hade MA i november så lite orolig är man. Ska på vul nästa vecka.
    Har en dotter på snart 7 år och jag är 30. Min sambos första barn.

• Hilda86

Jag är i v 7+2 och har bf 3 november. Är min första graviditet, är 29 år. Har har blött lite så är nervös hur det ska gå men hoppas :)

• anonym08

Hej hoppar också in här:) är i v 5+2 om ja räknat rätt;)

Bf i mitten av november :)

Andra barnet blir det:) första är född 08 så de är ett tag sen:)

Har även 2 tidiga mf bakom mig så lite nojig och nervös e man ju..

• WallnerL

Jag vill också vara med :))! Har två barn födda -13 och -15, båda IVF-barn, liksom det lilla fröet i magen! Enligt egna beräkningar så är bf 20e november. Har varit så nervös mina tidigare graviditeter, särskilt första, men nu känner jag ett så skönt lugn... Hoppas det håller i sig!

• vemorkarvänta
    Malva2015 skrev 2016-03-13 18:09:40 följande:

Någon som plussat nyligen och vill följas åt?:)

Jag har precis plussat och är i v 4+1!

Bf 20e november om allt går bra

Jag har än så länge BF bara någon dag efter dig ????. Plussade för bara någon dag sen ????
  • vemorkarvänta
    Breathe Me skrev 2016-03-19 14:47:22 följande:

Kul att de är ett gäng :) känns långt kvar... Hur mår ni?

Jag mår fint än, är bara i 4+2 än ( jag har kort cykel). Men jag har som lite ont i magen till och från, lite molande sådär. Man undrar ju hur mycket det kan kännas egentligen när kotten typ bara är kring en millimeter :D
  • Malva2015
    vemorkarvänta skrev 2016-03-19 20:18:08 följande:
    Jag har än så länge BF bara någon dag efter dig ????. Plussade för bara någon dag sen ????
    Vad kul! Jag har också kort cykel 24 dagar bara. Enligt NC är jag på 5+1 nu men enligt mig 5+4
Svar på tråden Novemberbebis?