Novemberbebis?
Någon som plussat nyligen och vill följas åt?:)
Jag har precis plussat och är i v 4+1!
Bf 20e november om allt går bra
Någon som plussat nyligen och vill följas åt?:)
Jag har precis plussat och är i v 4+1!
Bf 20e november om allt går bra
Hej!
Jag plussade för några veckor sedan och är idag i v.5+4-6(olika för olika appar). Är beräknad den 7 november. Blev gravid direkt efter en skrapning efter ett MA.
Mina symptom har varit trötthet, lite yrsel, ökad hunger, lite ångest, växtvärk och lite ömmande bröst. Dock inga extrema symptom eller illamående alls vilket känns skumt eftersom jag förra grav mådde illa bara några dagar efter BIM. Det slutade ju också illa så symptomen säger väl inte så mycket egentligen..
Har 2 barn sen innan och med både har jag mått väldigt illa fast det började nog runt v.6 eller 7 om jag tänker efter...
Har ett vul bokat till nästa vecka och börjar bli nervös..
Hej! Väntar mitt tredje barn, mina andra är födda 2010 och 2011. Dock så har jag aldrig varit lika "nojjig" som jag är denna gången! Så rädd för MF! Men man hoppas ju att allt går bra. Mina symtom är ömma bröst, uppsvullen mage, trött, känslig för lukter. Plussade förra lördagen, och räknade ut att min bf är den 9 november!
Bf 6/11 2016. Fjärde graviditeten varav en slutade i ett avbrytande... Jag är så orolig den här gången, för ALLT. För tidigt MF, KUB-test etc. Har inte känt så här tidigare vid någon av graviditeterna. Vill bara flytta fram kalendern ett par månader.
Bf 6/11 2016. Fjärde graviditeten varav en slutade i ett avbrytande... Jag är så orolig den här gången, för ALLT. För tidigt MF, KUB-test etc. Har inte känt så här tidigare vid någon av graviditeterna. Vill bara flytta fram kalendern ett par månader.
I hear ya!
Har själv fått missfall innan båda mina barn och hade innan denna grav ett MA. Så enligt statistiken borde denna graviditeten bli fulländad.
Försöker hålla mig lugn men emellanåt smyger sig rädslan på..
Hej tjejer! Nu är gruppen skapad och hemlig så ingen kan se att ni går med.
Maila mig på sommaregn@outlook.com
Observera ett R ! Välkomna!
Jag har också BF i november om allt går som det ska! Plussade igår :D
Jag har också BF i november om allt går som det ska! Plussade igår :D
Exakt så känner jag med! Innan mitt missfall eller MA som jag fick så upphörde symtomen helt plötsligt. Alla symptom är välkomna om jag så ska spy igenom hela graviditeten:D
En till här???? väntar mitt 3:e v 6+5 ????
En till här???? väntar mitt 3:e v 6+5 ????