• Anonym (30årig-gift)

Min man vill se mig med andra

Min man har förut antytt att han har haft fantasier om att jag ska vara med andra män men nu har han verkligen uttalat sig om att han verkligen vill se mig med andra.

Han själv vill inte göra något med en annan kvinna men enbart vetskapen att jag gör något sexuellt med andra tänder honom. 

De ska helst vara annorlunda än honom kroppsmässigt, mer muskulösa och gärna med välhängda. 

Vad skulle ni andra gjort om ni fick ett sånt "erbjudande"?

• Svar på tråden Min man vill se mig med andra
  • Anonym (Fia)

Jag skulle bli överlycklig av ett sånt förslag. Längtar efter att bli rejält tillfredsställd i sängen, att bli slickad till orgasm och en massa annat! Kanske skulle min man lära sig ett och annat på kuppen ;).

Nej men skämt åsido, det är nog bra om man bottnar i en stark och kärleksfull relation. Skulle gärna leva i öppen relation!

• Meatballsurgery
    Anonym (Fia) skrev 2016-05-02 13:19:57 följande:

Jag skulle bli överlycklig av ett sånt förslag. Längtar efter att bli rejält tillfredsställd i sängen, att bli slickad till orgasm och en massa annat! Kanske skulle min man lära sig ett och annat på kuppen ;).

Nej men skämt åsido, det är nog bra om man bottnar i en stark och kärleksfull relation. Skulle gärna leva i öppen relation!

Som en person som har levt i en öppen relation sedan 5 år tillbaka så kan jag säga det att det som är det absolut viktigaste är att kunna ha en bra och öppen dialog vilket är det som gör att man kan ha en stark relation också :) 
  • El Toro

Har varit bull några gånger. Fråga på bara. Ska försöka svara så gott jag kan.

• Best4Bert

Det handlar om tillit, ärlighet och kärlek!

Min fru vet att hon, när hon vill, kan ha ett äventyr eller skaffa en älskare.

Nästan varje gång vi älskar med varandra är det tanken på att en annan

man tar henne som ger henne orgasmen.

Men hon har bara haft två älskare, och jag tror det är oerhört viktigt att

hon kan vara säker på att det är hennes sexuella njutning, inte min, det handlar om.

Tror du - om tanken lockar alltså - bör sätta honom på prov lite.

Försök hitta någon situation som tvingar honom att bekänna färg;

Du gör något som är uppenbart sexuellt, men inte hela vägen.

Visar han då att han älskar dig, att han inte har baktankar, att han blir kåt och kärleksfull?

(Det finns män med den här läggningen som kombinerar lusten att se sin kvinna ha sex med ett sorts kvinnoförakt; titta på slynan, typ, och det vill du väl inte?)

Kram från en lyckligt bedragen man!

• Anonym (ellieb)

Hahah, skrev alldeles nyss en liknande tråd. Har också fått detta "erbjudande" av in sambo. Jag finner det absolut intressant! Jag tänder på tanken av att bli fylld av olika män, och min sambo tänder på att jag blir fylld. Så gruppsex är något som vi pratat om länge. Sen kom min sambo fram och erkände att han även vill att jag ska flirta med andra män. Han vill då se allt vi skriver, alla bilder vi säkerligen skulle skicka till varandra osv. Han har själv skämts för denna fantasi, länge, så han skrev till mig via sms när han inte var hemma. Vilket kan vara ett bra tips till er män (eller kvinnor, spela roll) som har denna fantasi.

• Anonym (Samma upplägg)

Hej

Min fru har också denna "frihet"! Båda tänder enormt mycket på både samtalen innan jag "släpper iväg henne" där hon frågar om lov och den detaljerade redovisningen efteråt. Detta har höjd både vårt eget sexliv och hur förtroligt vi kan tala med varandra. Så länge man litar på varandra och är ärlig så kan detta rekomenderas!

• El Toro
    trygve skrev 2016-05-07 20:37:21 följande:

Har du sprutat den s.k hotwife'n i fittan varpå hennes man slickat henne ren? Vad tänkte du om det eller hur skulle du eventuellt känna inför det?

Har du någon gång utvecklat intresse för tjejen och tänkt att du kanske skulle vilja ha henne som fast partner? Och alltså "stjäla" henne från hennes nuvarande.

Känner du dig mentalt överlägsen mot mannen? Tävlar du mot honom i andra situationer utöver sexet?

Ja, det har hänt. Jag blev rätt överraskad första gången. De hade bestämt det innan tror jag. Det var rätt häftigt. 

Nej, jag har aldrig tänkt stjäla någon hotwife. Jag är bara där för sex och inte för att krascha något förhållande. Jag har bara träffat par där de har ett riktigt stabilt förhållande.

Jag är där för att ha sex med hans fru eller sambo, så det är klart att jag är mentalt överlägsen i just de situationerna. Jag spelar rollen av alfahanne när vi träffas. Jag tävlar inte mot honom annars. Det har jag inget intresse av.
  • Lindamedkatten99

Känn efter vad du själv vill. Om du tycker det känns spännande: KÖR! Har själv gjort det och det var det bästa som hänt mig och vårt förhållande.

Jag och min pojkvän älskar varandra och gör det som ett äventyr tillsammans. Han brukar hjälpa till att försöka styra upp dejter med andra män och att välja ut bra kläder för kvällen. Vi litar på varandra och för oss har det aldrig varit problematiskt. Bättre sex för mig, och spännande upplevelser för honom. Verkligen en win-win situation!

• KimLinnefeldt

Älskar att fantisera om det, själv och i örat på min fru. Hon hatar att prata om sex men verkar tända på fantasin. Om jag däremot går vidare och föreslår att vi ska pröva på riktigt så slår hon ifrån sig. 

Doggy, ser mig själv tränga in men fantiserar om att det är en annan man... Mmm...

Svar på tråden Min man vill se mig med andra