• Anonym (30årig-gift)

Min man vill se mig med andra

Min man har förut antytt att han har haft fantasier om att jag ska vara med andra män men nu har han verkligen uttalat sig om att han verkligen vill se mig med andra.

Han själv vill inte göra något med en annan kvinna men enbart vetskapen att jag gör något sexuellt med andra tänder honom. 

De ska helst vara annorlunda än honom kroppsmässigt, mer muskulösa och gärna med välhängda. 

Vad skulle ni andra gjort om ni fick ett sånt "erbjudande"?

• Svar på tråden Min man vill se mig med andra
  • Nipus81
    Anonym (30årig-gift) skrev 2016-04-08 10:49:57 följande:

Min man har förut antytt att han har haft fantasier om att jag ska vara med andra män men nu har han verkligen uttalat sig om att han verkligen vill se mig med andra.

Han själv vill inte göra något med en annan kvinna men enbart vetskapen att jag gör något sexuellt med andra tänder honom. 

De ska helst vara annorlunda än honom kroppsmässigt, mer muskulösa och gärna med välhängda. 

Vad skulle ni andra gjort om ni fick ett sånt "erbjudande"?

Hur har det gått för er? Har du fått dig ett skjut av någon annan man än?

Skulle säga att detta påminner lite om mig själv, som gärna skulle se min kvinna med någon annan (eller se och se, bara hon har det och njuter är jag nöjd) men själv har jag ingen tanke på att ligga med någon annan.
  • Anonym (Annan mans kvinna)

Jag å andra sidan tänder på tanken att få ta någon annan mans kvinna. Bara skön sex som vi njuter av när vi har lust och tid för det.
    Skulle vara så härligt och just tanken på att det är en annan mans kvinna gör mig rejält tänd

• Letitdream
    Anonym (Annan mans kvinna) skrev 2020-01-24 20:26:49 följande:

Jag å andra sidan tänder på tanken att få ta någon annan mans kvinna. Bara skön sex som vi njuter av när vi har lust och tid för det.

Skulle vara så härligt och just tanken på att det är en annan mans kvinna gör mig rejält tänd

Vad är det som händer dig? ;)
  • Anonym (sugen)

Mmm, jag hade velat suga en vän till oss medan min man tar mig bakifrån.

Lite svårt att föreslå bara när han redan har deklarerat att han vill ha ensamrätt på mig. Man kan inte få allt...

• Anonym (Chuck Norris)

Kan han inte tillfredsställa dig så passa på Men ställ kravet att du får en rejäl påle i dig och njut

• Letitdream
    Anonym (sugen) skrev 2020-01-24 22:15:14 följande:

Mmm, jag hade velat suga en vän till oss medan min man tar mig bakifrån.

Lite svårt att föreslå bara när han redan har deklarerat att han vill ha ensamrätt på mig. Man kan inte få allt...

Förstår din längtan;)
  • Anonym (Theådåra)

Jag brukar få i min röv samt i i munen samtidigt

• Anonym (...)

Jag hade nästan tagit det som en förolämpning.. Hade verkligen inte uppskattat det! Hade nästan fått känslan av att han inte vill ha mig för sig själv, att jag inte bara är hans, utan att jag är någon man delar med andra. Nej fyfan! Jag vill vara med en person och det är den jag älskar.

• Underbaraälskade

Det är fantastiskt att ha sex med andra tillsammans när allt funkar,men som så många skrivit tidigare så är det viktigt att ha dialogen innan och ett stabilt förhållande.
    Vi har träffat par som trott att deras äktenskap som inte var så bra skulle "stärkas" av detta,dom är skilda idag så lite måste man veta vad man ger sig in på.

Men som sagt helt fantastiskt när det funkat.....Flört

Svar på tråden Min man vill se mig med andra