• Anonym (30årig-gift)

Min man vill se mig med andra

Min man har förut antytt att han har haft fantasier om att jag ska vara med andra män men nu har han verkligen uttalat sig om att han verkligen vill se mig med andra.

Han själv vill inte göra något med en annan kvinna men enbart vetskapen att jag gör något sexuellt med andra tänder honom. 

De ska helst vara annorlunda än honom kroppsmässigt, mer muskulösa och gärna med välhängda. 

Vad skulle ni andra gjort om ni fick ett sånt "erbjudande"?

• Svar på tråden Min man vill se mig med andra
  • Anonym (Mattias)

Älskar å se min sambo njuta å ha skönt hon brukar bjuda hem sin doktor från gyn dom känner varann lite grann visst är man lite svart sjuk men han vet precis hur han ska ta henne visst är det väldigt upphetsade å se sin sambo fru få smaka på liten annan kuk blir faktiskt jävligt kåt utav att se när hon ligger där naken å se att det är en annan man som gör det skönt för henne

• Anonym (.)
    Anonym (Mattias) skrev 2023-01-04 06:42:47 följande:

Älskar å se min sambo njuta å ha skönt hon brukar bjuda hem sin doktor från gyn dom känner varann lite grann visst är man lite svart sjuk men han vet precis hur han ska ta henne visst är det väldigt upphetsade å se sin sambo fru få smaka på liten annan kuk blir faktiskt jävligt kåt utav att se när hon ligger där naken å se att det är en annan man som gör det skönt för henne

lägg av
  • Ztiff

Kan bara prata om egna erfarenheter,  det är otroligt sexigt att se sin tjej njuta, var tydliga med gräns och att båda ska få njuta av det, låt säg att du och han väljer en kille, då ska det passa er båda:)
    Tjejen får ha skönt med den ni kommit överens med och din man ska också få ha skönt av det han eggas av, exempelvis han kanske vill se på eller kanske få snaps under kvällen med lite bilder.

Börjar man göra något bar av sitt egna intresse och glömmer den andres behov i detta, då är ni på hal is. Bara tips från mig med erfarenhet av att dela min tjej och tidigare tjejer

• Anonym (Haha)
    Anonym (Mattias) skrev 2023-01-04 06:42:47 följande:

Lägg av nu
  • snowbunny
    Anonym (30årig-gift) skrev 2016-04-08 10:49:57 följande:

Vad skulle ni andra gjort om ni fick ett sånt "erbjudande"?

Prova med att knulla din kille då han har peruk på sig. Allvarligt, han kommer se ut som en annan man. Gillar du det så är det bara att köra på. Jag vet. Been there and done that Skål
  • Anonym (Mattias)

Skönt å se sin fru njuta 

• Anonym (Kille33)

@Snowbunny

Jag skrattade när jag läste ditt senaste inlägg men ju mera jag tänker på det dess mer tror jag på det. Skål

• Anonym (Haha)

Herregud vilken humor ni har här i tråden. Fått mig många goda skratt. Hoppas ingen tar detta på allvar dock. Det kan ge upphov till obehagliga funderingar.

Inse att 99% eller mer av kvinnorna har noll intresse för såna här "aktiviteter". 

• Anonym (Bengt-Åke)
    Anonym (Haha) skrev 2023-01-09 15:13:23 följande:

Herregud vilken humor ni har här i tråden. Fått mig många goda skratt. Hoppas ingen tar detta på allvar dock. Det kan ge upphov till obehagliga funderingar.

Inse att 99% eller mer av kvinnorna har noll intresse för såna här "aktiviteter". 

99% ? Hur vet du det? Källa? 
Svar på tråden Min man vill se mig med andra