• Anonym (30årig-gift)

Min man vill se mig med andra

Min man har förut antytt att han har haft fantasier om att jag ska vara med andra män men nu har han verkligen uttalat sig om att han verkligen vill se mig med andra.

Han själv vill inte göra något med en annan kvinna men enbart vetskapen att jag gör något sexuellt med andra tänder honom. 

De ska helst vara annorlunda än honom kroppsmässigt, mer muskulösa och gärna med välhängda. 

Vad skulle ni andra gjort om ni fick ett sånt "erbjudande"?

• Svar på tråden Min man vill se mig med andra
  • Anonym (GGGG)

gött gött i gött gött

• Nipus81

Min sambo som jag berättat att jag gärna ser ligga med någon annan man har efter lite tid och funderande accepterat att jag känner så. Hon har förstått att jag inte har några baktankar och att jag egentligen vill ligga med andra kvinnor. Även om vi inte gått hela vägen än så har vi ändå pratat om det vid flera tillfällen och hon har berättat att hon både fantiserat om det när hon onanerat men även drömt om det vid några tillfällen. Vid ett tillfälle hade hon gruppsex med 8 män i drömmen och hon tyckte det var väldigt hett att få tillfredsställa så många samtidigt. Vi pratade bara häromdagen och då nämnde hon att hon skulle vilja ha två samtidigt, dels bli tagen bakifrån men även få suga samtidigt. Mitt frö som jag sådde för en tid sedan har börjat gro, även om det inte växt så mycket än. Men jag tror att vi, om tillfället är rätt, kommer att bjuda in en till man till oss. Dels så jag får se henne med någon annan men även att hon ska få tillfredsställa två män samtidigt. Hon går helt enket igång på att få tillfredsställa andra. 

Så, jag följer tråden med intresse. 

• Anonym (Jossan)

Jag är en tjej som älskar att se min sambo ligga med andra kvinnor. Är gärna med på trekant/gruppsex också. Att se honom penetrera en annan tjej/kvinna med sin galet stora kuk gör mig galen. Att se tjejens/kvinnans reaktion på hans organ gör mig också tokkåt. Om de ser annorlunda ut än vad jag gör eller om de är en hel del äldre eller yngre tänder mig också. 
    En av våra sexkompisar är min bästa vän. Utseendemässigt är vi varandras totala motsatser vilket gör oss tokkåta allihop. Vi brukar reta upp min sambo med att kyssas, smeka och slicka varandra. Han får inte vara med förrän vi säger till och då får han sätta på oss båda hur mycket han vill. 
    Jag förstår verkligen killar som tänder på att se sina respektive med andra män. Det är sjukt hett!!

• Nipus81
    Anonym (Jossan) skrev 2022-12-27 12:55:21 följande:

Jag är en tjej som älskar att se min sambo ligga med andra kvinnor. Är gärna med på trekant/gruppsex också. Att se honom penetrera en annan tjej/kvinna med sin galet stora kuk gör mig galen. Att se tjejens/kvinnans reaktion på hans organ gör mig också tokkåt. Om de ser annorlunda ut än vad jag gör eller om de är en hel del äldre eller yngre tänder mig också. 
    En av våra sexkompisar är min bästa vän. Utseendemässigt är vi varandras totala motsatser vilket gör oss tokkåta allihop. Vi brukar reta upp min sambo med att kyssas, smeka och slicka varandra. Han får inte vara med förrän vi säger till och då får han sätta på oss båda hur mycket han vill. 
    Jag förstår verkligen killar som tänder på att se sina respektive med andra män. Det är sjukt hett!!

Intressant med en kvinnas perspektiv på detta. Att det inte är jättevanligt att personer går igång på att ens partner har sex med andra det förstår jag , men det är om möjligt ännu mer ovanligt att en kvinna gör det. Inte att det är fel men man hör inte så ofta om det men det är klart att samma känsla kan uppstå hos er. Det låter ju som att ni kommit längre än många och att ni hittat en modell som funkar för er. 

Hur öppna är ni med detta om jag får fråga? Är det de ni ev bjuder in som vet att ni bjuder in andra eller är ni mer öppna än så? 

• Anonym (Jossan)
    Nipus81 skrev 2022-12-27 14:29:48 följande:

Intressant med en kvinnas perspektiv på detta. Att det inte är jättevanligt att personer går igång på att ens partner har sex med andra det förstår jag , men det är om möjligt ännu mer ovanligt att en kvinna gör det. Inte att det är fel men man hör inte så ofta om det men det är klart att samma känsla kan uppstå hos er. Det låter ju som att ni kommit längre än många och att ni hittat en modell som funkar för er. 

Hur öppna är ni med detta om jag får fråga? Är det de ni ev bjuder in som vet att ni bjuder in andra eller är ni mer öppna än så? 

Det är de som blir inbjudna som vet något. Det är inte så att vi har en skylt på gräsmattan om att det bjuds på jättekuk i vardagsrummet. Cool
  • Nipus81
    Anonym (Jossan) skrev 2022-12-27 16:24:58 följande:
    Det är de som blir inbjudna som vet något. Det är inte så att vi har en skylt på gräsmattan om att det bjuds på jättekuk i vardagsrummet. Cool
    Okej, nej jag förstår. Vissa är dock mer öppna än andra med detta. Vi är nog inte heller fullt öppna med vår inställning till att bjuda in fler män i vårt fall än de som ev blir inbjudna. Inte till en början i alla fall - vi har pratat om det och vi båda tycker väl inte det är något att skämmas för men att vi kanske inte vill att nära och kära vet om det. 
  • 19mark82
    Anonym (Jossan) skrev 2022-12-27 12:55:21 följande:

har det hänt att du uppmuntrat o lyckats med att få din man att sätta på de andra kvinnorna i 2:an? du kanske är van vid det men om han har är så stor blir andra kvinnorna mer försiktiga/rädda att ta emot honom i rumpan
  • Anonym (Jossan)
    19mark82 skrev 2022-12-27 21:09:28 följande:
    har det hänt att du uppmuntrat o lyckats med att få din man att sätta på de andra kvinnorna i 2:an? du kanske är van vid det men om han har är så stor blir andra kvinnorna mer försiktiga/rädda att ta emot honom i rumpan
    Finns några andra som tagit emot honom i rumpan. Cool
Svar på tråden Min man vill se mig med andra