Anonym (Jossan) skrev 2022-12-27 12:55:21 följande:
Jag är en tjej som älskar att se min sambo ligga med andra kvinnor. Är gärna med på trekant/gruppsex också. Att se honom penetrera en annan tjej/kvinna med sin galet stora kuk gör mig galen. Att se tjejens/kvinnans reaktion på hans organ gör mig också tokkåt. Om de ser annorlunda ut än vad jag gör eller om de är en hel del äldre eller yngre tänder mig också.
En av våra sexkompisar är min bästa vän. Utseendemässigt är vi varandras totala motsatser vilket gör oss tokkåta allihop. Vi brukar reta upp min sambo med att kyssas, smeka och slicka varandra. Han får inte vara med förrän vi säger till och då får han sätta på oss båda hur mycket han vill.
Jag förstår verkligen killar som tänder på att se sina respektive med andra män. Det är sjukt hett!!
Intressant med en kvinnas perspektiv på detta. Att det inte är jättevanligt att personer går igång på att ens partner har sex med andra det förstår jag , men det är om möjligt ännu mer ovanligt att en kvinna gör det. Inte att det är fel men man hör inte så ofta om det men det är klart att samma känsla kan uppstå hos er. Det låter ju som att ni kommit längre än många och att ni hittat en modell som funkar för er.
Hur öppna är ni med detta om jag får fråga? Är det de ni ev bjuder in som vet att ni bjuder in andra eller är ni mer öppna än så?