• Anonym (30årig-gift)

Min man vill se mig med andra

Min man har förut antytt att han har haft fantasier om att jag ska vara med andra män men nu har han verkligen uttalat sig om att han verkligen vill se mig med andra.

Han själv vill inte göra något med en annan kvinna men enbart vetskapen att jag gör något sexuellt med andra tänder honom. 

De ska helst vara annorlunda än honom kroppsmässigt, mer muskulösa och gärna med välhängda. 

Vad skulle ni andra gjort om ni fick ett sånt "erbjudande"?

• Svar på tråden Min man vill se mig med andra
  • CTP

Jag har levt i ett sånt förhållande... Min EX-man älskade att se andra män ha sex med mig. Det var en lång process innan jag klarade av det, sen så gick det av bara farten
    Det blev som en kul grej och givetvis så blev det mysiga stunder
    Mitt tips är att prova försiktigt, man måste inte gå hela vägen första gången.
    Låt en främmande man massera dig framför din man eller kanske bara bjuda hem någon på middag när du är lite mer utmanade klädd. själv kortfattat så var det bastu o massage i början tills jag lurade in mig själv över mina gränser

• Anonym (Kille33)
    CTP skrev 2022-12-25 19:10:07 följande:

Jag har levt i ett sånt förhållande... Min EX-man älskade att se andra män ha sex med mig. Det var en lång process innan jag klarade av det, sen så gick det av bara farten
    Det blev som en kul grej och givetvis så blev det mysiga stunder
    Mitt tips är att prova försiktigt, man måste inte gå hela vägen första gången.
    Låt en främmande man massera dig framför din man eller kanske bara bjuda hem någon på middag när du är lite mer utmanade klädd. själv kortfattat så var det bastu o massage i början tills jag lurade in mig själv över mina gränser

Din ex man skriver du, han blev inte ett ex för att du hade sex med andra?

I övrigt låter det som du ändå landade i att det är rätt trevligt att få ligga med andra samtidigt som din man tittar på och får sin del av kakan också. 
  • CTP
    Anonym (Kille33) skrev 2022-12-26 08:35:17 följande:
    Din ex man skriver du, han blev inte ett ex för att du hade sex med andra?

I övrigt låter det som du ändå landade i att det är rätt trevligt att få ligga med andra samtidigt som din man tittar på och får sin del av kakan också. 
    Nej, det finns andra saker som gjorde att det inte gick att fortsätta ett förhållande.

Ja det tog lång tid att vänja sig och lära sig att njuta av detta för min del...
    Men det är lite svårt att förklara, visst kunde nya män vara trevligt och skönt. Men det bästa var efteråt för min del då min exman var som galen i mig.
    Trodde aldrig jag skulle kunna  göra detta men tid att vänja sig var väldigt viktigt för mig.
  • 19mark82
    Anonym (Kille33) skrev 2022-12-23 09:22:06 följande:

Puffar tråden

varför göra det?
  • Anonym (Kille33)
    19mark82 skrev 2022-12-26 10:27:42 följande:
    varför göra det?
    För att jag är intresserad av ämnet och inte vill skapa en ny tråd med samma innehåll. Puffar man upp den kan fler som har något att tillägga fortsätta i tråden - återbruk! Tungan ute
  • Tulle80

Har haft det som fantasi i flera år! Och igår var hon ute på krogen och hamnade på hotellet men en annan man🤩 och jag blir både svartsjuk och sjukt kåt🤷

• Anonym (Min man vill också det)

Min man vill också detta.

men den enda jag kan tänka mig att ligga med är en kollega. vi har ögon för varandra. Problemet (som min man inte verkar fatta) är att det finns stor risk att känslor väcks där. Jag tycker om kollegan på ett djupare plan och han mig. Men maken verkar inte fatta att ligga kan bli en katalysator för massa andra känslor.

Så jag bromsar detta, för att inte riskera äktenskapet :/ fast jag jävligt gärna vill få till det med honom...

• Nyfinaparet
    Tulle80 skrev 2022-12-26 14:24:05 följande:

Har haft det som fantasi i flera år! Och igår var hon ute på krogen och hamnade på hotellet men en annan man🤩 och jag blir både svartsjuk och sjukt kåt🤷

Riktigt spännande;) berätta gärna mer om du vill:)
    Är ett par
  • Anonym (H)

Jag hade blivit skit ledsen (och chockad), hade starkt ifrågasatt hans kärlek till mig. Så nej, absolut inget för mig - detta är inte kärlek för mig, spyr lite

Svar på tråden Min man vill se mig med andra