• Anonym (30årig-gift)

Min man vill se mig med andra

Min man har förut antytt att han har haft fantasier om att jag ska vara med andra män men nu har han verkligen uttalat sig om att han verkligen vill se mig med andra.

Han själv vill inte göra något med en annan kvinna men enbart vetskapen att jag gör något sexuellt med andra tänder honom. 

De ska helst vara annorlunda än honom kroppsmässigt, mer muskulösa och gärna med välhängda. 

Vad skulle ni andra gjort om ni fick ett sånt "erbjudande"?

• Svar på tråden Min man vill se mig med andra
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Bengt-Åke) skrev 2023-01-11 16:39:31 följande:
    99% ? Hur vet du det? Källa? 
    Ja, källan  är att det bara är män eller mestadels män som skriver i tråden. Män som gillar att se andra med sin fru är ju i verkligheten lagda åt "fel" håll och vill i själva verket vara med mannen. Det ser du ju även i TS om du läser lite mellan raderna.
  • Anonym (Man 45)
    Anonym (Haha) skrev 2023-01-12 07:57:52 följande:
    Ja, källan  är att det bara är män eller mestadels män som skriver i tråden. Män som gillar att se andra med sin fru är ju i verkligheten lagda åt "fel" håll och vill i själva verket vara med mannen. Det ser du ju även i TS om du läser lite mellan raderna.
    Med din logik så tittar du alltså bara på lesbisk porrfilm? 

För ser du en kuk när du runkar till porr så är du ju bög!

Och även om du nu skulle vara bög eller bi, vem fan bryr sig?

SkålCool
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Man 45) skrev 2023-01-12 18:29:09 följande:
    Med din logik så tittar du alltså bara på lesbisk porrfilm? 

För ser du en kuk när du runkar till porr så är du ju bög!

Och även om du nu skulle vara bög eller bi, vem fan bryr sig?

SkålCool
    Ytterligare en aggressiv, bitter man med rövhålsargument. Håhåjaja.
  • Anonym (Ilse)

Om det nu är så kvinnor i tråden får jag väl ge mig tillkänna. Min man vill inte direkt se mig med andra då han tycker det blir för utstuderat men han vill höra om när jag varit med andra och jag tycker det är hett. Att veta att han går igång på att jag njuter och ju bättre jag haft det desto kåtare och nöjdare blir han. Att han älskar att jag har det bra tycker jag känns fint. Jag får möjlighet att utveckla en vildare sida hos mig själv men kan ändå vara i en trygg relation med en man jag älskar och tycker är sexig. Så jag är glad att han haft dessa fantasier och vågat berätta om dem. Sen har allt inte enbart varit lätt men i stort har det gett oss mer än att det kostat. 

• Nipus81
    Anonym (Ilse) skrev 2023-01-13 14:26:24 följande:

Om det nu är så kvinnor i tråden får jag väl ge mig tillkänna. Min man vill inte direkt se mig med andra då han tycker det blir för utstuderat men han vill höra om när jag varit med andra och jag tycker det är hett. Att veta att han går igång på att jag njuter och ju bättre jag haft det desto kåtare och nöjdare blir han. Att han älskar att jag har det bra tycker jag känns fint. Jag får möjlighet att utveckla en vildare sida hos mig själv men kan ändå vara i en trygg relation med en man jag älskar och tycker är sexig. Så jag är glad att han haft dessa fantasier och vågat berätta om dem. Sen har allt inte enbart varit lätt men i stort har det gett oss mer än att det kostat. 

Kul att höra det från den kvinnliga sidan med. Allt behöver inte vara svart eller vitt, rätt eller fel. Vi lever i ett samhälle med normer men vem har rätt att säga vad som är rätt eller fel om alla inblandade tycker det är okej och det inte drabbar någon annan? 

Det låter som att ni hittat en bra väg ändå, får jag fråga hur du reagerade när han berättade om sina fantasier? Jublade du direkt eller blev du misstänksam om han säger så för att han ska få ligga med andra? Hur lång tid tog det från ?the talk? till att du faktiskt träffade andra?

För mig så är det likadant, jag har inget behov av att se min tjej även om det också skulle vara en riktig upplevelse. Men om vi ska göra något så vill hon att jag ska vara närvarande, dels så jag får se på som jag vill men även för hennes trygghet. Att hon vet att jag finns där och stöttar henne. 
  • Anonym (Ilse)
    Nipus81 skrev 2023-01-13 16:48:58 följande:
    Kul att höra det från den kvinnliga sidan med. Allt behöver inte vara svart eller vitt, rätt eller fel. Vi lever i ett samhälle med normer men vem har rätt att säga vad som är rätt eller fel om alla inblandade tycker det är okej och det inte drabbar någon annan? 

Det låter som att ni hittat en bra väg ändå, får jag fråga hur du reagerade när han berättade om sina fantasier? Jublade du direkt eller blev du misstänksam om han säger så för att han ska få ligga med andra? Hur lång tid tog det från ?the talk? till att du faktiskt träffade andra?

För mig så är det likadant, jag har inget behov av att se min tjej även om det också skulle vara en riktig upplevelse. Men om vi ska göra något så vill hon att jag ska vara närvarande, dels så jag får se på som jag vill men även för hennes trygghet. Att hon vet att jag finns där och stöttar henne. 
    Som jag minns var det mer successivt medans min man minns det som ett särskilt tillfälle som var mycket stort för honom. Eftersom jag inte riktigt minns det tillfället kan det inte ha varit så betydande för mig. I början pratade vi mest om trekant med en extra kille. Min man gav mig också någon bok i ämnet som var tändande men lite för mycket för mig. Däremot började vi läsa bloggen liwslust och även enmanshemligatankar som fick mig att förstå mer hur han tänkte. Så lite lätt pratade vi om der under flera år men sen när vi började prata mer seriöst om det så tog det ca ett halvår. Min man skrev en lista med små steg på vägen som var bra. Ett sådant steg var att gå ute på stan och tänka vilka män jag kan tänka mig att ligga med av de jag mötte. Låter kanske banalt men har man helt stängt av de känslorna så underlättade det.  
  • Nipus81

Tack! Bloggen Liwslust och enmanshemligatankar har jag också följt och den sista skickat en länk till min sambo som kvällsläsning. Jag tror inte hon läst allt men väl lite av de inlägg som beskriver ganska tydligt hur vissa av oss män faktiskt känner och ser på detta. 

• Kroatien22

Jag hade blivit jätteglad om min man föreslagit att jag skulle ligga med någon annan 😊

• Anonym (Balkan)
    Kroatien22 skrev 2023-01-13 18:40:07 följande:

Jag hade blivit jätteglad om min man föreslagit att jag skulle ligga med någon annan 😊

Fråga kanske :)
  • Anonym (Signatur)

Det är väl bara att göra det som han vill. Gör slut och bli ihop med någon annan.

Svar på tråden Min man vill se mig med andra