Anonym (Ilse) skrev 2023-01-13 14:26:24 följande:
Om det nu är så kvinnor i tråden får jag väl ge mig tillkänna. Min man vill inte direkt se mig med andra då han tycker det blir för utstuderat men han vill höra om när jag varit med andra och jag tycker det är hett. Att veta att han går igång på att jag njuter och ju bättre jag haft det desto kåtare och nöjdare blir han. Att han älskar att jag har det bra tycker jag känns fint. Jag får möjlighet att utveckla en vildare sida hos mig själv men kan ändå vara i en trygg relation med en man jag älskar och tycker är sexig. Så jag är glad att han haft dessa fantasier och vågat berätta om dem. Sen har allt inte enbart varit lätt men i stort har det gett oss mer än att det kostat.
Kul att höra det från den kvinnliga sidan med. Allt behöver inte vara svart eller vitt, rätt eller fel. Vi lever i ett samhälle med normer men vem har rätt att säga vad som är rätt eller fel om alla inblandade tycker det är okej och det inte drabbar någon annan?
Det låter som att ni hittat en bra väg ändå, får jag fråga hur du reagerade när han berättade om sina fantasier? Jublade du direkt eller blev du misstänksam om han säger så för att han ska få ligga med andra? Hur lång tid tog det från ?the talk? till att du faktiskt träffade andra?
För mig så är det likadant, jag har inget behov av att se min tjej även om det också skulle vara en riktig upplevelse. Men om vi ska göra något så vill hon att jag ska vara närvarande, dels så jag får se på som jag vill men även för hennes trygghet. Att hon vet att jag finns där och stöttar henne.