Min snubbe tycker oxå att det är jobbigt att prata om själva barnverkstan..
Han är Annars en sån som inte tycker om Att prata om problem.
Jag håller med att jag skriver av mig här, istället för att eläta hemma..
Man är på något sätt i samma situation.
Min snubbe vet typ när jag har ägglossning, han tar sina zinkvitaminer, och han är världsbäst på att trösta mig när jag får mens..
Jag brukar spicya till det runt ägglossning, jag har sexiga underkläder, myser lite extra med honom osv
Jag vet att han känner samma press som
Jag varje månad, dock måste jag inte komma för att det ska bli en bebis, utan han måste. Vilket innebär att klart männen får ännu mer press.
Försök med lite roliga lekar, eller sexiga underkläder eller ja what ever så han slipper se det som en syssla.
Min sambo sa senast idag att han älskar ägglossnings dagar, för då får han en massa rolig sex .
Ett tips bara.. Kram på er
Fru Ve skrev 2016-05-18 21:32:16 följande:
Men kan du inte helt enkelt sluta informera honom om du har ÄL eller ej? Prata inte så mycket om saken med honom utan skriv av dig lite här istället =) Så gör jag för jag tror det skulle stressa min man väldigt annars också. Även om du vet att du ha ÄL så låtsas inte om det inför honom så kanske prestationsångesten släpper?
Deni81 skrev 2016-05-18 21:20:46 följande:
Usch vad jobbigt! Brukar du säga när du har ÄL? Kanske bara ska förföra honom runt de dagarna och säga att du inte har någon ägglossning den månaden typ... Eller kan han inte komma på annat sätt så du kan samla in det och inseminera hemma själv?
Min kille får mer mental prestationsångest eller ja hur ska man förklara... Som att han nästan inte vill, och att han absolut inte vill att jag och min kropp ska bestämma. Han vill men ändå inte om du förstår. Han är nog lite skraj att få första barnet...