• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • Dalkullan92

Ja de är inte lätt att försöka slappa av och inte leta efter symtom nu. :) Älvdalen +2 här.

Blev gravid förra året i jan trots att jag åt p-piller. Fick lov göra abort. Då pojkvännen ville de Och vi inte ens bodde tillsammans då. Men kommer inte ihåg om jag hade några symtom då.

• Fluffan86
    Loncelot skrev 2016-05-19 07:08:32 följande:

Ägglossningsmax idag YES!!!

Igår var även tempen 0,3grader högre än vanligt, har monitor men även börjat med att tempa och fungerar bra

Prestationsångest för oss båda här hemma men har tagit upp dataspels spelandet igen så kopplar av lite mer nu.. Skönt, dock inte helt avslappnad hehe

Angående sexandet som de flesta pratar om så får man ta till alla medel för att få till det just äl dagarna, The mind is free, man får som sagt ta till alla medel för mer upphettning Ja brukar sätta på sensuella serier eller filmer där dom brukar ha mer känslor i då går mannen igång... Mena nu inte porr men det är väl heller inte fel

Bim om 12-14dgr exakt yey!!!

Här blir det också lite spelande för att koppla bort

Vad spelar ni/du?
  • Loncelot
    Fluffan86 skrev 2016-05-19 17:40:32 följande:
    Här blir det också lite spelande för att koppla bort

Vad spelar ni/du?
    Jag spelar World of Warcraft och lirat typ sen det kom ut :) sj då?
    Maken vill ja ska börja köra diablo men ja älskar wow ;) will see :)
  • columbus

Någon som förväntas ha ÄL nu på söndag eller måndag? Har du i så fall får några tecken på ägglossning via test? :)

• Fluffan86
    Loncelot skrev 2016-05-19 17:51:08 följande:
    Jag spelar World of Warcraft och lirat typ sen det kom ut :) sj då?
    Maken vill ja ska börja köra diablo men ja älskar wow ;) will see :)
    Jag har spelat WoW sen burning crusade kom men vi har inte haft pengar till det på ett tag så nu spelar jag mest Neverwinter  
    Diablo är kul, har spelat både 2 och 3 men favoriten är ju helt klart WoW :-P
  • Loncelot
    Fluffan86 skrev 2016-05-19 18:33:00 följande:
    Jag har spelat WoW sen burning crusade kom men vi har inte haft pengar till det på ett tag så nu spelar jag mest Neverwinter  
    Diablo är kul, har spelat både 2 och 3 men favoriten är ju helt klart WoW :-P
    Nice vilken server spelar du på när du spelar?
    Får du inte erbjudanden till mailen med gratis speltid? Gå in och kolla på ditt battle net konto :) brukar stå play for free
  • Micki88

BMI den 27/5, bara vänta o se vad som händer. :)

• Loncelot

Bim-lista Maj :)

27/5 Micki88
    30/5 Zoey90
    31/5 Milli_1

1/6 Rosenblad
    1/6 Fridson
    1 /6 Pennie22
    1-/6 Loncelot
    1/6 Verro
    1-2/6 joss90 (trådstartare)
    1-2/6 Stellan88
    2/6 Dalkullan92

2/6. Fluffan86
    2-4/6 Mrsbygg
    3/6 Ccccccc

4/6? Copycat
    4/6 Josnos

5/6 Marengen90
    5/6 Columbus
    5/6. Karitziana

6/6 Fru365
    6-7/6 Loppalisa
    7/6 Hoppfullsnart40

4-10/6 mixXi
    8-15/6 Videungen

9/6 Susi85
    9-14/6 Svelin
    15-16/6 langtanefterbaby
    19/6 Agge83

21/6 Emilia 069
    23/6 Pojkmorsan
    23/6 eg90

Hubert
    Cfmilla
    Anonym (J)
    5blir6
    Ungmamma16

• Stellan88

Har ägglossning just nu så nu vet jag att BIM är 1/6 :D 

Jag har "turen" att ha en väldigt tydlig ägglossning varje månad. Det tråkiga är att jag har så ont och magen blir svullen vilket gör det mindre roligt att ha sex. Men det skiter jag i nu, har bett killen komma hem tidigare från jobbet idag ;)

Svar på tråden BIM - juni 2016