• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • Verro

Vi börjar testa idag på cd 9 .
    Slutade med P-piller i början på mars och hade en normal mens nu i april. ÄL va förra månaden på cd 17 så nu ska vi se om jag fått en regelbunden cykel eller inte efter P-piller ätandes i 4 år...
    Vi kör på sex varannan dag kommer lusten emellan så kör vi varje :D

• Verro
    columbus skrev 2016-05-15 13:26:49 följande:

Hur går det för alla? Någon mer som förväntas ha ÄL runt 22-24? 

Enligt min app ska jag ha ÄL 23:e maj . Förra månaden felade de med 2 dagar då ÄL stickorna visade tidigare... Hoppas verkligen vi prickar ÄL denna gången.
  • columbus
    Verro skrev 2016-05-15 13:49:20 följande:
    Enligt min app ska jag ha ÄL 23:e maj . Förra månaden felade de med 2 dagar då ÄL stickorna visade tidigare... Hoppas verkligen vi prickar ÄL denna gången.
    Åh vad spännande! Min app visar också 23:e men när jag kollar tillbaka två månader (de månader som jag fört statistik sen jag tog ut p-ringen) så har jag haft känningar i äggstockarna två dagar senare, så får se hur det blir den här månaden. Väntar med spänning! :)
  • Milli_1
    Rosenblad skrev 2016-05-14 12:27:13 följande:

Ska tillägga att jag överkonsumerat sushi nu innan början på äl, men nu är de slut med de. Älskar sushi och tycker det är perfekt sommar-mat men får bli med endast avokado nu. Älskar sushi, sashimi och sånt så kommer bli jobbigt att inte kunna äta de mer om de nu tar sig. Men väljer en bebis före sushi alla dagar i veckan :D

Går äta sushi, fråga bara om den varit fryst i minst tre dagar. De flesta mer seriösa sushiställen kan svara på om en gravid kan äta deras sushi. Jag åt jättemycket sushi när jag var gravid
  • Joss90

Hej! Måste bara fråga hur länge ägglossningen brukar hålla på? Jag är på jobbet nu och fick ont som jag brukar vid ägglossning plus typiska flytningar som man har när man har äglossning! Slutar jobbet 20.00 är det försent för lite mys då tror ni?

• Cfmilla

Min äl ligger nog snarare runt den 25 så jag får vänta ett tag till. Myst med 2mån bebis hela helgen. Jösses så sugen jag blir. Plus att se min man mysa med en gör ju inte saken bättre

• pojkmorsan

Nej det är

Inte för sent för mys du kan bli gravid nåt dygn efter ägglossningen sker så

Ba o köra :)

• Joss90
    pojkmorsan skrev 2016-05-15 17:21:05 följande:

Nej det är

Inte för sent för mys du kan bli gravid nåt dygn efter ägglossningen sker så

Ba o köra :)

Va bra! Då vet jag vad vi skall syssla med ikväll :) hihi!

Häftigt hur kroppen fungerar och hur jag naturligt vaknade men känslan av att jag var sugen på vuxenmys och så är det idag jag får ÄL, tyvärr var min sambo inte hemma imorse men vi båda är hemma ikväll :)
  • Fru365

Samma här!! Spännande

columbus skrev 2016-05-15 14:00:23 följande:

Åh vad spännande! Min app visar också 23:e men när jag kollar tillbaka två månader (de månader som jag fört statistik sen jag tog ut p-ringen) så har jag haft känningar i äggstockarna två dagar senare, så får se hur det blir den här månaden. Väntar med spänning! :)

Svar på tråden BIM - juni 2016