DevilsDaughter skrev 2016-06-08 14:44:54 följande:
preggo: När testade du sist? Hur långt efter ägglossning?
Jag känner mer och mer i min mage nu, alltså typ mensvärk. Eftersom jag närmar mig BIM som är i övermorgon så borde det ju tyda på att det är mensen som är på g?
Pennie: Jag kände mig gravid med kopparspiral för ett tag sen, tog ett clearblue och mitt test såg ut exakt som ditt. Ringde MVC och de tog ut spiralen direkt och tog upprepade blodprov på mig. Jag började blöda kort efter detta och fick mens/missfall. Blodproven visade mycket låg nivå på HCG så antingen visade graviditetstestet fel eller så var jag gravid och fick tidigt missfall enligt Läkaren.
Jag känner mig tveksam till vad som verkligen skedde och känner nu att jag inte vill testa mig fler gånger med clear blue ifall det var testet som visade fel. Om du verkligen vill veta så testa med ett annat test. Var mensen som vanligt?
Kan säga att det ar väldigt blandade känslor när detta hände och det var efter detta som tankarna kom på att ev utöka vår familj :)
Ja men inte lika mycket som jag brukade ha med min spiral...anledningen till att jag tog var för att jag upplevde att jag kissat så mycket senaste och tänkte att jag tar ett utifall...så därför blev jag så förvånad. Det är 4 dagar sedan min sista dag av mens...jag tar ett med morgourin imorgon och ser om det är nån skillnad...