• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • DevilsDaughter

Pennie: Vad jobbigt att inte veta! Hoppas att det går vägen trots blödning.

EL: Aa, det kan va för tidigt.. Fäster ägget sent så kommer ju hormonerna senare också. 

För min del så har jag gett upp för denna gången då jag testade negativt imorse, förvisso bara ÄL+9 idag men mensen kommer ju imorgon, absolut senast lördag, men troligen imorgon. Men känns helt ok, vi kör igång i augusti igen!

• Pennie22
    Karitziana skrev 2016-06-09 07:51:35 följande:

Men wow! Grattis! Håller verkligen tummarna för dig! Hur mycket blödningar har du haft? Bara lite eller i flera dagar? :)

För 5 dagar sedan hade jag blödningar som mens.... i 4-5 dgr men har läst att det finns de som blöder mycket och ändå är gravida. Jag håller mig på stabilt lugn nivå...hade jag inte blödigt hade jag varit på sjunde himmelen...

Tack...känns bra och veta att fabriken fungerar iallafall:)
  • Anonym (EL)
    DevilsDaughter skrev 2016-06-09 08:07:02 följande:

Pennie: Vad jobbigt att inte veta! Hoppas att det går vägen trots blödning.

EL: Aa, det kan va för tidigt.. Fäster ägget sent så kommer ju hormonerna senare också. 

För min del så har jag gett upp för denna gången då jag testade negativt imorse, förvisso bara ÄL+9 idag men mensen kommer ju imorgon, absolut senast lördag, men troligen imorgon. Men känns helt ok, vi kör igång i augusti igen!

Ja jag hoppas bara det va lite tidigt. Men annars är det bara att satsa på den här må aden istället

Åh va tråkigt. Men augusti är nog en bra månad. En majbebis
  • Karitziana
    Pennie22 skrev 2016-06-09 08:11:53 följande:

För 5 dagar sedan hade jag blödningar som mens.... i 4-5 dgr men har läst att det finns de som blöder mycket och ändå är gravida. Jag håller mig på stabilt lugn nivå...hade jag inte blödigt hade jag varit på sjunde himmelen...

Tack...känns bra och veta att fabriken fungerar iallafall:)

Jag håller verkligen tummarna för dig! Har också läst om många som har haft mens nästan som vanligt men ändå varit gravida.
  • mixXi

Testade negativt imorse =( På äl+13. Så är väl bara att invänta mensen nu då. Känns så himla segt. Hoppades verkligen på denna månad!!

• h0pe79

Hej allihopa :) Oj, var riktigt längesen jag var här men nu är det dags igen. Egentligen ska BIM vara om fem dagar men hade galet sen ägglossning så nu vet jag inte.. Nervös och hoppfull!! ????

Grattis till alla plus :)

• Karitziana

Mina små blödningar vill inte sluta.. Har haft så sedan i måndags nu. Kommer lite vid toalettbesök, men inte så att jag behöver tampong eller så. Orkar inte hoppas mera så tolkar det här som att det är månadens riktiga mens :( Suck! Trodde att de hade gått vägen den här gången.. Får helt enkelt hoppa över till juli gruppen och invänta och se vad som händer med den här konstiga "mensen"...

• ungmamma16

BIM -4 och ÄL +15.. Neg :( haft lite dragningar i livmodern, inte mensvärk. Minns inte om jag hade det med första barnet heller.. Någon som minns?

• Anonym (EL)
    mixXi skrev 2016-06-09 08:50:10 följande:

Testade negativt imorse =( På äl+13. Så är väl bara att invänta mensen nu då. Känns så himla segt. Hoppades verkligen på denna månad!!

Åh. . Förstår känslan. Testade också negativt imorse på ÄL+11. Bara att vänta och se om mensen kommer istället.
Svar på tråden BIM - juni 2016