IVF med start i september 2016
Hej!
Vi ska påbörja IVF i september 2016. Finns det fler?
Hej!
Vi ska påbörja IVF i september 2016. Finns det fler?
Jag kör oxå äggplock på måndag (vårt första försök). På onsdag igen kommer vi tillbaka för insättning av ett två dagars. Lycka till för er :) vad ska du ha trombyl till?
Gör ÄP jätteont?
Vilken klink går du på? Från vilken dag ska du börja med Trombol? Håller tummarna att det hjälper med Trombol.
Gör ÄP jätteont?
Tack för svaret. Jag går också på st: Görans men fundera på att byta klink till Falun för att få vara med i intralipidstudien för att ev. minska risken för missfall. Men ska till st: Göran på fredag för att diskutera hur vi ska gå vidare. Har bara gjort ett äggplock och blev gravid, slutade i missfall (tredje missfallet i rad). Har 5 blastocyster i frysen men vill inte använda de om jag inte får någon mer medicin än progesteron. Börjar bli nervös nu inför fredag, om de vill ge typ trombyl eller Fragmin så kör vi. Då blir det FET redan om två veckor. Har räknat med slutet av september men chansen finns att jag ruvar snart igen :)
Okej nej jag har inte K som läkare. Har haft olika läkare varje gång men den som jag hade vid första besöket och som jag ska till igen är Å. Hoppas att hon är villig att skriva ut medicin.
Ja det verkar inte som vi kan byta klinik och få fortsätta gå via landstinget om vi väljer gå till Falun. Men är villig att betala själva. Att fortsätta utan någon medicin känns inte som ett alternativ. Hoppas att allt löser sig för oss nu.