IVF med start i september 2016
Hej!
Vi ska påbörja IVF i september 2016. Finns det fler?
Hej!
Vi ska påbörja IVF i september 2016. Finns det fler?
Hej, vi ska göra ivf i september och har barn sedan tidigare (som båda kom till via ivf). Finns det plats för mig i tråden eller är det för de som försöker få första barnet?
Har oxå funderat på det där med immunförsvaret. Ja har fått en kemisk missfall och ett ganska sent. Jag hoppas verkligen inte de har med imunförsvaret o göra för de känns som de inte finns hjälp att få i Sverige för det och jah orkar verkligen inte med dramat som de i Athen gruppen håller på med efter all denna process, dock för er som bor i Stockholm har jag pratat med en läkare som sätter intralipiddropp för er som är intresserade tänkte se hur denna ivf går och om inte gå till henne o göra några. Besöken e ganska dyra dock men vad gör man inte.
Hej, vi ska göra ivf i september och har barn sedan tidigare (som båda kom till via ivf). Finns det plats för mig i tråden eller är det för de som försöker få första barnet?
Hej,
Ska förmodligen få köra igång vårt andra IVF försök nu i september efter ett misslyckat IVF och FET. Fick endast ut tre ägg den gången och då blev de ett in och ett till frysen då de sista inte var tillräckligt bra. Den här gången blir de nog ökad dos och kanske nedreglering innan.
Har endometrios och läkaren kanske vill göra ännu en operation innan vi sätter igång igen, men de hoppar jag gärna över. Vill bara komma igång igen nu efter sommar uppehållet..
Hej,
Ska förmodligen få köra igång vårt andra IVF försök nu i september efter ett misslyckat IVF och FET. Fick endast ut tre ägg den gången och då blev de ett in och ett till frysen då de sista inte var tillräckligt bra. Den här gången blir de nog ökad dos och kanske nedreglering innan.
Har endometrios och läkaren kanske vill göra ännu en operation innan vi sätter igång igen, men de hoppar jag gärna över. Vill bara komma igång igen nu efter sommar uppehållet..
Tack för peppen! Alla 3 ägg blev befruktade, 1 st fortsatte dela sig, sattes in igår. Så nu bara vänta och hoppas det är ett lucky egg! Gjort ivf en gång tidigare men blev tyvärr utomkveds med op o hela den karusellen så hoppas verkligen nu!
Hej alla! Jag och min sambo står i väntan på ett första IVF försök och hoppas på att det är vår tur nu i slutet av augusti. Vi blev nekade vid förra mensen pga platsbrist så hoppas vi får en plats nu vid nästa mens. Annars sa de att vi skulle få en garanterad plats i slutet av september. Jag har inte läst igenom hela tråden men är det någon mer som gör sitt första nu?