IVF med start i september 2016
Hej!
Vi ska påbörja IVF i september 2016. Finns det fler?
Hej!
Vi ska påbörja IVF i september 2016. Finns det fler?
Igår var vi på fjärde besöket och det blev precis som jag trodde, ivf.
Vi var där kl 8 för maken skulle lämna nytt spermaprov och då passade
jag på att lämna nytt sköldkörtelprov.
Vi hade besöket kl 10 och då fick vi träffa en läkare och hon sa att makens spermaprov
var lite sämre än förra gången så de blir ivf.
Hon frågade när jag skulle ha mens m.m så när jag får mens påbörjar vi ivf
så vi har fått massa papper m.m. Jag fick provsticka mig.
Är helt paff att vi kunde börja på en gång, känns helt ok.
Vi ska som sagt börja med ivf så fort jag får mensen, ska
ha mens mellan 26-31 augusti någon gång.
Hej tjejer. Idag var jag på kontroll. 7 ägg på ena och 4 på den andra precis som sist verkar det som. ja har äp på måndag sen vet de inte om de ska Odla 2,3,5 dagar så insättning vet jah inte, läkaren var även snäll o skrev ut trombyl åt mig så blev glad för det faktist för Hon sa finns inget bevisat men att de inte skadar att testa. Hur går det för alla andra är det någon mer som påbörjat de hela lr är de flesta i september?
Hej tjejer. Idag var jag på kontroll. 7 ägg på ena och 4 på den andra precis som sist verkar det som. ja har äp på måndag sen vet de inte om de ska Odla 2,3,5 dagar så insättning vet jah inte, läkaren var även snäll o skrev ut trombyl åt mig så blev glad för det faktist för Hon sa finns inget bevisat men att de inte skadar att testa. Hur går det för alla andra är det någon mer som påbörjat de hela lr är de flesta i september?
Tack för alla välkomnande!
Gör ÄP jätteont?
Gör ÄP jätteont?
Härligt att de snart är ÄP, även om det inte är så trevligt direkt. Det är ju mest skönt när det är över och man kan börja hoppas!
Bestämmer de odlingen på måndag? Har de möjlighet till insättning även på helgen? Det har de på min klinik, vilket jag tycker känns tryggt.
Startar med spray 24/8 och blodprov 7/9. Så mitt ÄP blir troligen runt 20/9.
Spännande! Varför vill du ha trombyl?